کارهایی که با پول نیمار می توان انجام داد: از استخدام 8500 پرستار تا خرید جزیره شخصی
پولی برای آزاد شدن نیمار از سوی پاریسی‌ها پرداخت شده که با آن کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

با پول قرارداد نيمار چه كار می توان كرد؟

بیش از آنكه جدایی نیمار از بارسلونا برای طرفداران فوتبال شوكه‌كننده باشد، رقم انتقالش همه را به وجد آورده است. سال گذشته بود كه پل پوگبا با 89 میلیون پوند ركورد بازار نقل و انتقالات دنیا را شكست. اكنون پس از گذشت یك سال، پاری‌سن‌ژرمن با صرف 198 میلیون پوند نه تنها بازار نقل و انتقالات بلكه دنیا را تكان داد.

پولی كه ظاهراً فقط از جیب ناصر الخلیفی قطری بیرون می‌‌آید اما به نظر شما با 198 میلیون پوند چه‌كار می‌توان كرد؟ 198 میلیون پوند آنقدر زیاد است كه بتوان روی بیش از یك نفر هزینه كرد.

94 خانه اعیانی

با 198 میلیون پوندی كه ناصرالخلیفی تقدیم نیمار و بارسایی‌ها می‌كند، می‌توان 94 خانه اعیانی در مناطق كینگستون، چلسی و بخش‌هایی از شهر لندن را خریداری كرد. در واقع این پول بهترین سرمایه برای خرید و فروش خانه به حساب می‌‌آید.

8522 پرستار

معمولاً چرخ یك بیمارستان با پرستارانش می‌چرخد. افرادی كه به بیماران خدمات لازم را فراهم می‌كنند و كمك حال پزشكان هستند. 198 میلیون پوندی كه برای نیمار هزینه شد این قابلیت را داشت تا تأمین‌كننده حقوق یك سال 8522 پرستار باشد.

1089 فراری

فراری مدل 488 در حال حاضر در بازار جهانی چیزی حدود 182 هزار پوند قیمت دارد. اگر پول انتقال نیمار در اختیارتان بود این شانس را داشتید تا هر روز به مدت 3 سال برای خودتان فراری بخرید و بیزنس ماشین راه بیندازید. كه مجموعاً می‌شود 1089 ماشین.

332 هزار آیفون 7s

این بخش مناسب آن‌هایی است كه به گوشی‌های شركت اپل علاقه دارند. با پول قرارداد نیمار می‌شد 332 هزار و 220 آیفون 7s خریداری كرد و از این گوشی پیشرفته بهترین لذت را برد. ناصر الخلیفی با این مبلغ می‌توانست چیزی در حدود نصف جمعیت شهر دوحه را صاحب گوشی آیفون 7s كند.

باشگاه هادرسفیلد تاون

هادرسفیلد تاون همان تیمی است كه پس از عبور از مرحله پلی‌‌آف توانست مجوز حضور در لیگ برتر انگلیس را كسب كند. برای بازیكنان و كادر فنی این باشگاه 52 میلیون پوند هزینه شده است. با پول قرارداد نیمار می‌توان 4 بار باشگاه هادرسفیلد تاون را خریداری كرد و به خدمت گرفت.

استخدام رونالدو برای 40 روز

ابتدای سال 2017 گزارشی منتشر شد مبنی بر اینكه رونالدو برای 4 ساعت و نیم كار مفید بابت یك تبلیغ برای عربستانی‌ها مبلغ 920 هزار پوند دریافت كرده است. این یعنی با قرارداد نیمار می‌شد كریس رونالدو را به مدت 972 ساعت یا 40 روز و نیم در جهت استفاده تبلیغاتی استخدام كرد.

28 هزار ساعت رولكس

برای آن دسته از افرادی كه به دنیای ساعت‌های لاكچری علاقه دارند. جالب است بدانید به جای پول قرارداد نیمار می‌شد 28 هزار و 841 ساعت رولكس مدل اویستر را خریداری كرد.

جت جنگی

پول قرارداد نیمار آنقدر زیاد بود كه می‌توانست بخشی از بودجه وزارت دفاع یك كشور باشد. با این پول می‌شد 10 جت جنگی را خریداری و از آن استفاده كرد.

هواپیمای مسافربری

پول نیمار را می‌شد در صنعت ناوگان هوایی هزینه كرد و از آن جواب هم گرفت. با 198 میلیون پوند می‌توان 2 هواپیمای مسافربری پیشرفته را به خطوط هوایی یك كشور اضافه كرد.

جزیره اختصاصی

اخیراً مد شده كه چهره‌های مطرح عرصه سیاست، هنر و ورزش در نقاط مختلف دنیا برای خودشان جزیره‌ای كوچك خریداری می‌كنند. با پول قرارداد نیمار می‌شد جزیره‌ای جمع و جور خرید و از حضور در آن در فصول مختلف لذت برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی