مبارزه تینا آخوندتبار با حجاب اسلامی در مسابقات بوکس زنان در چین! عکس
تینا آخوندتبار بازیگر 30 ساله کشورمان تصمیم گرفت وارد رقابت های بوکس زنان شود!

تینا آخوندتبار وارد رقابت های بوکس زنان شد

بانوی بازیگر سینمای ایران که درطول یکسال گذشته حضور کمرنگی درعرصه سینما و تلویزیون دارد ، مدتی است که روی رینگ مسابقات بوکس آفتابی شده است.

تینا آخوندتبار بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که دریک سال گذشته درهیچ سریال و فیلم سینمایی ایفای نقش نکرده این روزها دررینگ بوکس بانوان مبارزه می‌کند.

او شش ماه پیش به کمپ تمرینی تایلند رفت و یک ماه با تایلندی ها تمرین کرد تا برتجربیات خود بیفزاید ، دختر شاد و سر زنده سینما و تلویزیون نزدیک به 20 روز است  که به چین سفر کرده تا با بوکسورهای چینی تمرین کند.

تینا حتی طی چند روز گذشته برای اولین بار با حجاب اسلامی در رینگ مسابقات حضور پیدا کرد اما مقابل حریف چینی با اختلاف خیلی کم  بازی را واگذار کرد.

 

تینا آخوندتبار در رقابت های بوکس زنان

تینا آخوندتبار در رقابت های بوکس زنان

 

آخوندتبار پس از این بازی  مدعی شد که داوران با حریف چینی مهربان تر بودند و امتیاز او را ندادند . به گقته تینا او دو ماه دیگر برای دومین بار به صورت رسمی  وارد رینگ می‌شود تا توانایی هایش را در مصاف با حریفان به نمایش بگذارد.

بانوی بازیگر سینمای ایران درصحبت‌های خود اشاره می کند: « حریفم 4 سال در مدرسه بوکس فعالیت کرده بود و تجربه زیادی داشت ، درحالی که من فقط  یک سال تمرین کردم ، اما تا آخرراند هم سطح او مبارزه کردم.»

آخوندتبار ادامه می دهد : « من این ورزش را با عشق پیگیری کردم، و این درحالی است که در ایران هیچ پایگاهی برای بانوان وجود ندارد تا بوکس کنند . من با قدرت و انگیزه جلو می‌روم و کارهایی که برایش برنامه ریزی کرده‌ام را انجام می‌دهم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی