افشای اطلاعاتی درباره جورجینا رودریگس نامزد رونالدو
اطلاعات جدیدی درباره جورجینا رودریگس نامزد رونالدو منتشر شده است.

جورجینا رودریگس کیست؟

رسانه‌های پرتغالی اطلاعات جدیدی در مورد نامزد رونالدو منتشر کرده‌اند.

به نظر می‌رسد زندگی جورجینا رودریگس، نامزد جوان و اسپانیایی كریستیانو رونالدو، پر رمز و راز است. اطلاعات زیادی از زندگی شخصی و خانوادگی این دختر 22 ساله در دسترس نیست و حالا رسانه‌های پرتغالی جزئیاتی را از زندگی خانوادگی او منتشر كرده‌اند. در حالی كه جورجینا تا چند ماه دیگر فرزند كریستیانو رونالدو را به دنیا خواهد آورد، مجله پرتغالی VIP گزارشی را در مورد او منتشر كرده و نوشته او گذشته‌ای دراماتیك داشته و والدینش او را ترك كرده‌اند.

در این گزارش به این نكته اشاره شده كه جورجینا كه متولد منطقه خاكا در اوئسكای اسپانیاست در طول تمام عمر زندگی‌‌اش به دور از پدر و مادرش بزرگ شده و پرورش یافته و پدر و مادر او مدت‌هاست از هم جدا شده‌اند. گویا پدر جورجینا در آرژانتین زندگی می‌كند و مادرش هم در ایتالیا زندگی‌‌اش را ادامه می‌دهد و از همین‌رو جورجینا به دور از حمایت والدینش بزرگ شده است.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم جورجینا رودریگس كه در ماه نوامبر برای اولین بار مادر خواهد شد، به شدت از حمایت دلورس آوئیرو، مادر كریس برخوردار است و با همراهی او به زودی كمپینی را برای مراقبت از سلول‌های بنیادین برگزار خواهد كرد.

جورجینا در اولین گفت‌وگوی رسانه‌ای‌‌اش بعد از انتشار خبر بارداری‌‌اش، خود را فردی خانواده‌دوست معرفی كرده بود و گفته عاشق بچه‌هاست. این‌طور به نظر می‌رسد كه او كاملاً در خانواده كریس پرتغالی جا افتاده و تبدیل به یكی از اعضای محبوب خانواده شده است و در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانواده رونالدو همیشه حضور دارد و ارتباط خوبی هم با كریستیانو جونیور، پسر كریس برقرار كرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی