درگیری لفظی برانکو و یک خبرنگار بخاطر نوه سعید راد!
سوال یکی از خبرنگاران از برانکو درباره آدام همتی باعث درگیری لفظی بیان آنها شد.

عصبانیت برانکو از پرسیدن یک سوال درباره نوه سعید راد

نشست خبری برانکو پس از بازی محل درگیری لفظی برانکو و یکی از خبرنگاران بود.

داستان پیوستن آدام همتی به پرسپولیس به سبب معروف بودن پدربزرگ این بازیکن، کمی فراتر از جذب یک بازیکن زیر 21 سال بود و حواشی این خرید همچنان هم ادامه دارد.

پس از چند جمله کنایه دار گزارشگر بازی، این بار نوبت یک خبرنگار بود که درخصوص نوه سعید راد بازیگر معروف سینما از برانکو سوال کند. سرمربی کروات تیم پرسپولیس در پاسخ به این شیطنت گفت:« این سؤال به خاطر این نیست که پدر بزرگ او هنرپیشه‌ معروفی است؟ پدر و مادر این بازیکن ایرانی هستند اما چرا از احسان حسینی نمی‌پرسیدید؟ او هم یک نیمکت‌نشین بود.
آدام مگر چه کرده و چه مشکلی دارد یا چه مشکلی ندارد؟ او هم حق دارد تا شانس خود را امتحان کند و تلاش کند. این سؤال بدجنسانه است، من که بچه نیستم. شما جای پسرم هستید و فکر می‌کنید من احمقم.»

پس از این پاسخ خبرنگار با کلمه ببخشید از برانکو معذرت خواهی کرد اما سرمربی تیم پرسپولیس گفت:« ببخشید ساده‌ترین جواب است. به جز آدام بازیکنان دیگری هم روی نیمکت بودند. احسان پورحسینی روی نیمکت بود. چرا از او نپرسیدید؟ آیا آدام همتی را به عنوان بازیکن قبول دارید؟ بازی احسان حسینی را دیده‌اید؟ چرا از او سوال نمی‌‌کنید یا از بشار رسن.»

برانکو در حالی این صحبت ها را بیان کرد که به شدت عصبانی بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir