حرکات عجیب منصوریان پس از شکست استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پدیده در اقدامی عجیب زمین مسابقه را بوسید. او پس از شکست تیمش دقایقی داخل زمین ماند و با بازیکنانش گفتگو کرد.

حرکات منصوریان پس از شکست استقلال

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پدیده عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که آن شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم مشهدی شدند.

درحالی که تماشاگران استقلال از این شکست ناراحت بودند و با دو دستگی علیه سرمربی شعار می دادند، علیرضا منصوریان به سمت سرمربی تیم پدیده رفت و دست او را گرفت و چند لحظه با او صحبت کرد. منصوریان در حالی دست مهاجری را گرفته بود که بازی هنوز در جریان بود.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط علیرضا فغانی، سرمربی آبی پوشان که بهت زده بود دقایقی به داخل زمین خیره شد و پس از آن روی زمین چمن نشست و زمین را بوسید. او سپس به وسط زمین رفت و دقایق طولانی با بازیکنانش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درحالی که به سمت رختکن می رفت با پرتاب سنگ از سوی هواداران مواجه شد. با این حال او خم شد، سنگ را برداشت و بوسید و مقابل هواداران تعظیم کرد. مصنوریان در حالی که بسیار گرفته و عصبانی بود به رختکن رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com