تمجید خاص سرمربی شارلوا بلژیک: کاوه رضایی افسانه شارلوا است
شارلوا دو شب قبل با درخشش کاوه رضایی توانست پیروز شود.

تمجید مربی کاوه رضایی از وی

شارلوا بلژیک با درخشش مهاجم ایرانی‌اش کاوه رضایی موفق شد بازی‌ای که باخته بود را در دقیقه 90 با برد 3-2 عوض کند و پنجمین برد متوالی‌اش را به دست آورد. بردی که باعث تداوم صدرنشینی شارلوا بود.

سرمربی شارلوا در پایان این دیدار از مهاجم ایرانی‌اش تعریف کرد و او را افسانه شارلوا دانست. فلیس مازو در مصاحبه‌ای تلویزیونی راجع‌به برد تیمش گفت: «به نظرم این برد تاثیر فراوانی در آینده روشن باشگاه شارلوا خواهد داشت، آینده‌ای که می‌تواند طرفداران ما را در مسیر جاودانگی پایان فصل قرار دهد. کسی تصور نمی کرد ما بتوانیم بازی باخته تا دقیقه نود را با برد عوض کنیم اما بازیکنان فعل خواستن را به معنای واقعی معنی کردند و خوشحالم که سه امتیاز به تیم شایسته میدان رسید.»

مازو درباره دبل کاوه رضایی و گل دقیقه 90 او هم گفت: «کاوه رضایی هر روز کامل‌تر از روز قبل ظاهر می‌شود و خوشحالم او با دو گلی که وارد دروازه زولت وارگم کرد به افسانه شارلووا تبدیل شد.»

کاوه بعد از نیمکت نشینی در بازی‌های ابتدایی، هفته قبل به طور ثابت در زمین حضور داشت و با پرتاب اوت بلندش روی تک گل سه امتیازی دقایق پایانی شارلوا تاثیرگذار بود. رضایی که این هفته برای دومین بار متوالی بازیکن فیکس شارلوا بود گلزنی را هم شروع کرد و روند رو به رشد را ادامه داد. روندی که از ادامه حضور فیکس او در ترکیب تیم‌اش خبر می‌دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir