صحبت های مهم خواهر نامزد كریس رونالدو!
بر خلاف ادعای رسانه‌های کشور پرتغال نامزد رونالدو ارتباط بدی با خانواده اش ندارد.

خبر ارتباط بد نامزد كريس با خانواده‌‌اش تكذيب شد

در هفته‌های اخیر اخباری در مورد اختلاف جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی كریس رونالدو با پدر و مادرش به گوش می‌رسید و روزنامه پرتغالی vip در گزارشی اعلام كرد كه والدین جورجینا سال‌ها پیش او را رها و ترك كرده‌اند. دقیقاً در ماه آگوست بود كه رسانه‌های پرتغالی اعلام كردند كه خانواده جورجینا او را رها كرده‌اند و او سال‌هاست كه با والدینش رابطه‌ای ندارد.

اما حالا ایوانا، خواهر بزرگ جورجینا، در گفت‌وگو با نشریه لوك این شایعات را تكذیب كرده و گفته هیچ یك از این صحبت‌ها صحت ندارد: «این اتهامات وارده، صحت ندارند. اینها به وجهه خانواده ما آسیب وارد می‌كنند. به همین خاطر كاری به جز تكذیب جدی این مسئله در دفاع از خانواده‌مان از من برنمی‌آید.» ایوانا در ادامه توضیح داد هیچ مشكل و اختلافی وجود ندارد: «ما ارتباط فوق‌‌العاده‌ای داریم‌؛ عشق بی‌پایانی میان من و خواهرم و بین ما و والدینمان وجود دارد.»

این اولین باری بود كه ایوانا با خبرنگاران مصاحبه كرده و در عین حال یادآوری كرد كه آخرین بار نیز خواهد بود. رسانه‌های پرتغالی پیش از این اعلام كرده بودند كه جورجینا در دوران كودكی با مشكلات خانوادگی زیادی روبه‌رو بوده. در این گزارش‌ها یادآور شده بود كه جورجینا متولد آرژانتین است و بعد از آن، والدینش به اوئسكا نقل مكان كردند و بعد از جدایی والدینش از یكدیگر، او هم مثل خواهر بزرگترش ایوانا به مادرید نقل مكان كرده.

این درحالی است كه این روزها كریس و جورجینا در انتظار تولد اولین فرزند مشتركشان هستند كه چهارمین فرزند كریس خواهد بود.

ایوانا در ادامه صحبت‌هایش اعلام كرده كه ارتباط جیو (آنها جورجینیا را این‌گونه می‌نامند)، با والدینش فوق‌‌العاده است: «ما ارتباط فوق‌‌العاده و صمیمانه‌ای داریم و عشق بی‌پایانی میان والدینمان با ما برقرار است. ما والدینمان را خیلی دوست داریم و به لطف تربیت خوبی كه برای ما داشته‌اند، تبدیل به این افرادی كه امروز می‌بینید، شده‌ایم. من و جورجینا در طول تمام عمر در كنار آنها بودیم و همراه با هم به مادرید نقل مكان كردیم. تنها زمانی كه از هم جدا شده بودیم، چند ماهی بود كه جیو برای زندگی به انگلیس نقل مكان كرده بود.»

ایوانا در پاسخ به این سؤال كه چرا خواهرش (جورجینا) همیشه در كنار خانواده كریس دیده می‌شود گفت: «ما در تلاش هستیم كه خیلی خانواده‌مان در كانون توجهات نباشند تا بتوانیم راحت به زندگی ناشناسمان ادامه دهیم. جورجینا تلاش می‌كند تا از حریم خصوصی ما مراقبت كند تا زندگی روزمره ما مثل هر انسان عادی دیگری باشد.» و در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «من عادت ندارم در مورد زندگی خصوصی‌ام صحبت كنم و امیدوارم این مصاحبه هم عواقبی نداشته باشد. برخی از این مسائل و اخبار منتشره در رسانه‌ها، آنقدر به نظر ما زشت است كه حتی به فكر شكایت از این رسانه‌ها افتاده‌ایم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی