شیشه عمر دو مربی در دست برانکو!
پرسپولیس و برانکو در دو بازی آینده خود به مصاف تیم های پیکان و سپاهان خواهد رفت که هر دو تیم در شرایط بحرانی به سر می برند.

مصاف برانکو با جلالی و کرانچار

پرسپولیس طی دو دیدار آینده خود در لیگ باید به مصاف دو تیم بحران زده به نام های پیکان و سپاهان برود.

سرخپوشان تهرانی در دیدار اول که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی انجام می شود، با پیکان بازی می کنند. پیکان تیم خوب و یکدستی است اما به خاطر از دست دادن سه بازیکن موثر خود در نقل و انتقالات و عدم پر کردن جای خالی آنها نتوانست روند خوبی در پیش بگیرد.

مجید جلالی نه تنها با پیکان نتایج جالبی در لیگ برتر کسب نکرد بلکه در جام حذفی نیز به بادران باخت و از این تورنمنت نیز کنار رفت. در حال حاضر پیکان با کسب 5 امتیاز از 5 بازی گذشته خود در رده های پایین جدول به سر می برد و شاید این روند برای تیم جلالی ادامه یابد. با این حال از دور ونزدیک، خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه پیکانی ها به جلالی توصیه کرده اند هر چه زودتر باید تیم را از وضعیت بدی که دارد، نجات بدهد وگرنه شاید مجبور به قطع همکاری با این باشگاه شود.

از سوی دیگر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان همچنان مشغول اضافه کردن ناکامی ها برای این باشگاه سرشناس اصفهانی است. تیم او نه تنها خوب بازی نمی کند، بلکه شکست های عجیبی در کارنامه اش دارد. آنها پس از حذف از جام حذفی توسط صنعت نفت آبادان، در هفته ششم نیز به فولاد خوزستان باختند تا کرانچار یک گام دیگر به اخراج نزدیک شود. سپاهان نیز در هفته هفتم باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

با این حساب شیشه عمر دو مربی در دستان برانکو ایوانکویچ است. برانکو با کسب 6 امتیاز از بازی های آینده می تواند باعث اخراج دو مربی دیگر از لیگ ایران شود، اتفاقی که قطعا خیلی ها را شوکه خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی