حرکات منصوریان کنار زمین دست خودش نیست!
فرشاد فلاحت‌زاده به حمایت از منصوریان پرداخته است و عنوان کرد که حرکات منصوریان دست خودش نیست!

منصوریان باید فعلا حفظ شود

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص شکست تیم استقلال مقابل پارس جم جنوبی اظهار داشت:متاسفانه این شکست باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. استقلال خیلی بد بازی کرد و پارس جم به حقش رسید.البته در نیمه دوم بهتر بازی کرد اما برای پیروزی کافی نبود.
وی ادامه داد: مهمترین مشکل استقلال این است که نیمکت قوی به لحاظ فنی ندارد. در کنار منصوریان باید یک تمرین دهنده خارجی با کیفیت قرار می‌گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر قرار است منصوریان برکنار شود باید یک مربی بزرگ خارجی بیاورند. البته به نظرم تا دربی باید منصوریان را نگه دارند، چون ریسک بزرگی است که یک مربی جدید برای این بازی روی نیمکت استقلال ینشیند.

وی در مورد حرکات منصوریان کنار زمین گفت: حرکات منصوریان بی‌اختیار است و دست خودش نیست. فکر می‌کنم بیشتر به خاطر فشار روحی و روانی است که روی او وجود دارد.

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحبت‌هایی مبنی بر حضور منصوریان در استقلال شنیده می‌شود که به نظرم این حرف‌ها بیشتر احساسی است چون پاشازاده در حد سرمربیگری استقلال نیست. مظلومی می‌تواند گزینه خوبی باشد البته باید کادر فنی قوی داشته باشد. خدا را شکر مرحوم پورحیدری نیست که این روزها را ببیند، چون اگر زنده بود به خاطر این نتایج دق می‌کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی