خوشحالی همسر فوتبالیست سرشناس بخاطر چهارمین بارداری اش!
وین رونی و همسرش کالین بزودی صاحب چهارمین فرزند خود خواهند شد.

وین رونی بازهم بچه دار می شود

وین رونی در روزهایی که از رانندگی منع شده متوجه شد برای چهارمین مرتبه پدر می‌شود.

زندگی شخصی و حرفه‌ای وین رونی این روزها بیش از هر فوتبالیست دیگری سوژه دارد. از جدایی پس از 13 سال از منچستریونایتد و بازگشت به اورتون باشگاهی كه در آن رشد كرد بگیرید تا محرومیت 2 ساله از رانندگی به دلیل راندن ماشین در حالت غیرعادی! این تمامی ماجرای آقای رونی نیست و ستاره 31 ساله آبی‌های مرسی‌ساید در زندگی شخصی هم دچار تغییر خواهد شد. البته این مرتبه خبر مثل دادگاهی شدن و محرومیت از رانندگی تلخ نیست و قرار است یك نفر جدید به خانواده رونی اضافه شود.

وین و كالین در انتظار فرزند چهارم

كالین، همسر وین رونی در ابتدا باردار بودن خودش را تكذیب می‌كرد و مدعی شده بود فقط كمی چاق شده است! اما 2 هفته بعد از اینكه دلیل چاقی‌اش را ورزش نكردن عنوان كرده بود در توئیتر اعلام كرد برای چهارمین مرتبه باردار شده و نوزاد او هم سالم است. اولین اسكن از نوزاد معمولاً 12 هفته پس از بارداری اتفاق می‌افتد و با توجه به اینكه به تازگی كالین عكسی از نوزادش را منتشر كرده به نظر می‌رسد 3 ماه از بارداری او گذشته باشد.

در نتیجه وین و كالین باید برای به دنیا آمدن فرزند چهارم خودشان 6 ماه دیگر صبر كنند و انتظار می‌رود در ماه فوریه سال 2018 خانواده آنها 6 نفره شود. شاید همین اتفاق باعث شود تا وین رونی كمی در زندگی شخصی خودش بیشتر احتیاط و از دردسرهایی مثل رانندگی در حال مستی دوری كند. وین رونی پیش از این صاحب 3 فرزند پسر شده بود. «كای» ماه نوامبر سال 2009 به دنیا آمد، پس از آن ماه می ‌سال 2013 دومین فرزند آنها «كلِی» متولد شد. ژانویه 2016 هم سومین پسر رونی یعنی «كیت جوزف» جمع آنها را به 5 نفر رساند.  

كالین دختر می‌خواهد!

احتمالاً كالین رونی از پسردار شدن خسته شده و در جدیدترین مصاحبه خودش به طور واضح از علاقه‌اش كه داشتن دختر است، گفت: «می‌توانم تصور كنم یك دختر داشته باشم. من یك خانواده بزرگ دارم كه پُر از دختر است ولی خودم فقط پسر دارم. پس منتظر یك دختر هستم.» فعلاً كالین رونی 31 ساله قصد دارد تا زمان تولد از جنسیت فرزند جدیدشان مطلع نشود. جالب است بدانید یك مؤسسه شرط‌بندی مدعی شده در صورت دختر بودن فرزند چهارم رونی نام او را «كیمبرلی» خواهند گذاشت!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی