ستاره های دنیای فوتبال با اولين حقوق شان چه كردند
حتماً برایتان جالب است بدانید اولین حقوق فوتبالی ستاره های این رشته ورزشی خرج چه کاری شده است.

بازیکنان سرشناس فوتبال با حقوق شان چه کار کردند؟

سال‌هاست به دیدن تصاویر ستاره‌های دنیای فوتبال كه دستمزدهای نجومی‌شان را صرف برآورده كردن خوش‌گذرانی‌هایشان می‌كنند عادت كرده‌ایم. هر یك از این ستاره‌ها علایق خاص خودشان را دارند كه برای محقق ساختن علایق شخصی‌شان حاضرند میلیون‌ها یورو هزینه كنند‌‌؛ مبالغی كه برای افراد عادی قابل تصور هم نیست: خرید اتومبیل‌های لوكس، جت‌های خصوصی، سفرهای رؤیایی و خانه‌های مجلل اما این بازیكنان قبل از آن كه میلیونر شوند، رؤیاهای كوچك‌تری داشتند.

شاید برایتان جالب باشد كه اولین رؤیای برخی از فوتبالیست‌های سرشناس فعلی، قبل از آن كه به این شهرت و ثروت برسند چه بوده و آنها با اولین حقوق‌هایشان چه كار كرده‌اند:

1-گرت بیل

ستاره ولزی رئال‌مادرید با اولین حقوقی كه از باشگاه رئال‌مادرید دریافت كرد، یك كافه‌بار با تم ورزشی در شهر كاردیف ولز افتتاح كرد.

2-جان لوئیجی بوفون

دروازه‌بان سرشناس ایتالیایی با پس‌انداز حقوق‌هایش، خانه‌ای برای خودش خرید. حالا طبق بررسی‌های انجام شده، ارزش خانه مجلل او 20 میلیون یورو برآورد شده است.

3-سرخیو آگوئرو

زمانی كه سران سیتی، سرخیو آگوئرو را به خدمت گرفتند، این ستاره آرژانتینی با اولین حقوقی كه از این باشگاه گرفت، یك اتومبیل لامبورگینی آونتادور به ارزش 1/5 میلیون دلار خریداری كرد. این خودرو با سفارش اختصاصی او و به رنگ مشكی با رینگ‌هایی به رنگ نارنجی بود.

4- ساموئل اتوئو

اتوئوی جوان اولین حقوقش را كه در سن 16 سالگی از باشگاه لگانس دریافت كرد صرف خرید كمربند كرد.

5- آنتونیو والنسیا

 این بازیكن جوان اولین حقوقی كه در دنیای فوتبال دریافت كرد را برای خرید محصولات بهداشتی آرایشی فردی هزینه كرد تا به قول خودش جذاب و زیبا و شیك شود.

6-كاسمیرو

این هافبك رئال‌مادرید، در یك خانواده فقیر زندگی می‌كرد و هیچ وقت هوس و رؤیای بزرگی نداشته. او وقتی اولین حقوقش را گرفت، با پول آن 80 نوشیدنی برای خودش و خواهر و برادرهایش خرید.

7- كریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی وابستگی خاصی به مادرش دارد و وقتی اولین حقوقش را در دنیای فوتبال دریافت كرد، تمام آن را به مادرش داد تا دیگر مجبور نشود كار كند.

8-آردا توران

ستاره ترك‌تبار دنیای فوتبال وقتی به اتلتیكومادرید پیوست، با اولین حقوقش، تصمیم گرفت تا یكی از رؤیاهایش را محقق كند؛ تأسیس یك پمپ بنزین تا پدرش به مدیریت آن بپردازد.

9- ژاوی

ستاره اسبق بارسا، به عنوان یكی از بهترین بازیكنان تاریخ دنیای فوتبال شناخته می‌شود. او وقتی اولین حقوقش را از باشگاهش گرفت، برای مادرش یك تستر نان خریداری كرد.

10- مائورو ایكاردی

هنگامی كه او از آمریكای لاتین، به فوتبال اروپا منتقل شد، اولین حقوقش را صرف خرید اتومبیل مورد علاقه‌‌اش كرد. ایكاردی یك هامر H2 طلایی خرید كه جزئیات خاصی در آن طبق سلیقه خودش طراحی شده بود و حدوداً 110 هزار یورو برایش آب خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: صفحه شخصی محسن فروزان