مهدی رحمتی در این صورت دروازه‌بان استقلال در دربی خواهد بود!
سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال بعد از دیدار این تیم برابر پارس جنوبی از حضور در تمرینات منع شد تا وی کماکان از این تیم دور باشد اما شاید وی برای بازی دربی به تمرینات بازگردد.

مهدی رحمتی به استقلال بازمیگردد؟

کاپیتان و سنگربان تیم استقلال تهران در دیدار برابر پارس جنوبی با تصمیم منصوریان جای خود را در ترکیب ثابت به سید حسین حسینی داد. پیش و پس از آن بازی اتفاقاتی افتاد که فرایند آنها منع شدن رحمتی از حضور در تمرینات آبی پوشان بود. این سرآغاز اتفاقاتی در این تیم بود که منجر به تغییرات گسترده‌ای در آن شد از جمله جدایی علیرضا منصوریان.

استقلالی‌ها سومین بازی خود را بدون رحمتی و با سید حسین حسینی در رشت و مقابل سپیدرود انجام دادند تا رفته رفته به حضور این دروازه بان جوان و شیرازی در ترکیب اصلی عادت کنند. اتفاقی که به نظر می رسد خوشایند اکثریت هواداران این تیم هم باشد.

اما گرچه آبی‌ها با سید حسین حسینی درون دروازه تیم شان خو گرفته‌اند، اما یک اتفاق می‌تواند رحمتی را در آستانه دربی ۸۵ به ترکیب ثابت آبی‌ها بازگرداند.

سید حسین حسینی در سومین باری که برای تیم استقلال در لیگ برتر به میدان رفت، برای دومین بار از داوران کارت زرد گرفت تا به فاصله یک هفته مانده به دربی، در شرف سه اخطاره شدن و از دست دادن دربی قرار بگیرد.

آبی پوشان در هفته نهم میزبان تیم فولاد خوزستان هستند و چنانچه حسینی در این بازی هم از داور مسابقه اخطار بگیرد، سه اخطاره شده و لاجرم دربی را از دست می‌دهد. در این صورت استقلالی‌ها چاره‌ای ندارند جز این که برای دربی به سراغ رحمتی رفته و بعد از چهار بازی بار دیگر او را به تیم بازگردانده و برای دربی در چارچوب دروازه خود قرار دهند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir