مهدی طارمی به محرومیتش اعتراضی ندارد فقط برای مبلغ آن اعتراض می کند
گویا مهدی طارمی تصمیم به اعتراض به حکمش گرفته است اما این اعتراض فقط بخاطر مبلغ جریمه است و درباره مدت آن اعتراضی ندارد.

اعتراض مهدی طارمی به حکم فیفا

مهدی طارمی تصمیم نهایی خود را برای اعتراض به رای صادره از سوی فیفا گرفته است.

او به محرومیت 4 ماهه که نزدیک به 20 روز آن سپری شده است اعتراض نمی کند. این تصمیم یک تصمیم منطقی است چرا که تخلف مهدی طارمی در فسخ قراردادش با ریزه اسپور محرز است و توافق او با باشگاه پرسپولیس اگر چه پیش از حضور در ریزه اسپور تاریخ خورده اما برای هر عقل سلیمی غیر قابل باور است که مهدی طارمی با پرسپولیس توافق کرده باشد آنوقت راهی ترکیه شده و با این تمرین و قرارداد امضاء کرده باشد.

از سویی اگر مهدی طارمی به رای صادره از سوی فیفا در مورد زمان محرومیت خود اعتراض کند و  باعث  طرح پرونده در دادگاه تجدید نظر شود آغاز محرومیت وی تا زمان رسیدگی مجدد پرونده به تاخیر خواهد افتاد و اگر رای در دادگاه تجدید نظر تایید شود 4 ماه محرومیت وی از زمان تایید رای دوباره محاسبه خواهد شد و چه بسا مهدی طارمی به این خاطر جام جهانی را هم از دست دهد، چرا که مشخص نیست دادگاه تجدید نظر چه زمانی برگزار شود.

گفته می شود کی روش هم به مهدی طارمی توصیه کرده به مبلغ جریمه نقدی اعتراض کند و اجازه دهد چهار ماه محرومیت وی سپری شود که هم اکنون نزدیک به 20 روز آن سپری شده است.

این تصمیم یک تصمیم منطقی است و البته نشان می دهد مهدی طارمی تخلف خود را قبول دارد. اعتراف به اشتباه و پذیرش اشتباه یک تصمیم شجاعانه است و هر گونه تبعاتی داشته باشد بهتر از خود گول زنی و عوام فریبی است و دست کم تبعات یک رفتار اشتباه را برای خاطی بیشتر نمی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  خبرورزشی