انتشار فیلم جنجالی از قلیان کشیدن محسن مسلمان در فضای مجازی
فیلم قلیان کشیدن محسن مسلمان به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که بازهم حاشیه جدیدی برای پرسپولیس ایجاد کرده است.

فیلم جدید قلیان کشیدن بازیکن پرسپولیس

لیگ سیزدهم، خبر قلیان کشیدن دو بازیکن در تیم ملی امید دوران علیرضا منصوریان، حاشیه‌های زیادی برای این تیم ایجاد کرد و حالا دوباره هر دو بازیکن با مشکلات مشابهی روبرو شده‌اند.

شایعه شب نشینی بازیکنان پرسپولیس در ابوظبی پیش از بازی با الهلال، همراه یک عکس در صفحات اجتماعی چرخید. عکسی که دو بازیکن این تیم را در حال کشیدن قلیان نشان می‌داد. پرسپولیسی‌ها این عکس را تکذیب کردند و البته تصویر هم فتوشاپی شده بود اما امروز انتشار یک فیلم نشان داد که یکی از بازیکنان سرشناس در حال کشیدن قلیان است.

دیروز فیلمی از قلیان کشیدن یک بازیکن دیگر (محسن مسلمان) در محیطی عمومی منتشر شد. بازیکنی که در برنامه نود، ادعا کرده بود قبلا قلیان می‌کشیده اما آن را ترک کرده است. اولین واکنش‌ها به این فیلم، تردید در جدید بودن آن بود. زمان فیلمبرداری مشخص نیست. علاوه بر ظاهر، پیراهن تن بازیکن که مربوط به پیراهن جدید یکی از باشگاه‌های اروپایی است، نشان می‌دهد این فیلم چندان هم نمی‌تواند قدیمی باشد.

در حال حاضر، بازیکنان زیادی در ایران قلیان می‌کشند و این به موضوعی عادی بین آن‌ها تبدیل شده اما فعلا این فیلم باعث شده که همه روی بازیکن معروف پرسپولیس زوم کنند. تیمی که فیلم قلیان کشیدنش بازیکنش در یک محیط عمومی منتشر شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir