اختلاف دوباره مادر رونالدو با نامزد پسرش! + علت اختلاف
باز هم رسانه‌ها مدعی شدند خانواده کریس رونالدو با نامزد او مشکل دارند و علت این اختلاف انتخاب اسم برای فرزند رونالدو می باشد!

دلخوری مادر رونالدو از نامزد پسرش

طبق گزارش منتشره در وب‌سایت البمالو «دلورس آوئیرو» و «كاتیا آوئیرو»، مادر و خواهر كریستیانو رونالدو، بار دیگر باعث دلخوری جورجینا رودریگس، نامزد كریس شده‌اند.
این اتفاق در جریان آخرین بازی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس رخ داد و خانواده كریس برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند. بعد از به ثمر رسیدن یكی از گل‌های پرتغال، مادر و خواهر كریس، در شرایطی كه جورجینا بین این دو نفر نشسته بود، برای شادی یكدیگر را درآغوش گرفتند و جورجینا را تنها گذاشتند.

بعد از گل به خودی جورو بود كه مادر و خواهر كریس به نشانه شادی از جای خود برخاستند و همدیگر را در آغوش گرفتند و این درحالی بود كه جورجینا بین این دو نفر، روی صندلی‌‌اش نشسته بود.

این اولین باری نیست كه اخباری در مورد ارتباط نه‌چندان خوب نامزد كریس با خانواده او منتشر می‌شود.

طبق گزارش منتشره در كورئیو دا مانیا، مادر كریس از ارتباط پسرش با جورجینا راضی نیست. این درحالی است كه جورجینا باردار است و به زودی كریس را برای چهارمین بار پدر خواهد كرد. گویا انتخاب نام این نوزاد، دلیل اختلاف اخیر جورجینا و مادر كریس بوده است.

در اواخر ماه سپتامبر اعلام شد كه فرزند كریس و جورجینا دختر است و مجله پرتغالی TVMais اعلام كرد كه این زوج جوان قصد دارند دخترشان را جورجینا نام بگذارند و اسم او را دلورس (نام مادر كریس) نخواهند گذاشت.

این درحالی است كه طبق گزارش كوریئو دا مانیا، كریس دوست داشت تا برای قدردانی از زحمات مادرش، نام او را برای دخترش برگزیند ولی در نهایت اعلام شد كه نوزاد در راه، نام مادر خودش، جورجینا را خواهد داشت.

این روزها كریس و جورجینا اولین سالگرد آشنایی‌شان را جشن می‌گیرند. اولین بار مجله اولا، تصاویری اختصاصی از كریس و جورجینا را در سفرشان به پاریس و بازدید از دیزنی لند منتشر كرد و از رابطه كریس با این دختر اسپانیایی پرده برداشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی