روایت تلخ ستاره فوتبالی که سوخت در برنامه نود
امیر محمد مظلوم  ستاره سوخته تیم ملی نوجوانان می‌گوید از فوتبال متنفر شده است.

صحبت های امیر محمد مظلوم در برنامه نود

عادل فردوسی پور برای برنامه 90 این هفته به سراغ امیر محمد مظلوم رفت. ستاره تیم نوجوانان 2013 ایران که حالا دیگر فوتبال هم بازی نمی کند.

او در این برنامه گفت:«وقتی فوتبال از تلویزیون پخش می شود ، می روم بیرون. باورم نمی شد از تیم جوانان بیایم و این بلا سرم بیاید. من دنبال دلال ها نرفتم و دیگر هیچ کس نیامد دنبالم. من الان در 22 سالگی سرباز هستم. چند تیم لیگ برتری که سرباز می خواستند ، دو سال قبل مرا خواستند که سرباز شوم. من خودم را سرباز کردم که بروم به آن تیم ها. ولی طوری رفتار کردند که واقعا رویم نمی شد در چشمان مادرم نگاه کنم. من دیگر فوتبالم افت کرد. من 18 سالم بود. در این سن و سال نزدیک 18 یا 19 سالگی اشتباه هم کردم ولی این برخوردها با من درست نبود. خدا را شکر که مقاومت را داشتم و الان آنجایم تا دوباره برگردم.»

عادل از او سئوال صریحی پرسید. مظلوم پاسخ داد:«من سمت دود نرفتم. اگر دودی بودم که تو ده سال تیم ملی بازی کردن باید یکی می دید. من خوب زندگی کردم. من می خواستم فوتبال را بگذارم کنار. من آدم ضعیفی نبودم. می خواستم بجنگم و بروم اروپا. می خواهم برگردم و آنهایی که نابودم کردند و می خواستند مرا به یک سمت هایی ببرند ، را به آنها نشان دهم. من دوستان خوبی هم نداشتم . اشتباه هم کردم .»

عادل دوباره گفت شاید که تفننی کاری کردی و خوش تیپ هم بودی و این روی کارت اثر گذاشت. مظلوم در پاسخ گفت:«آدم های دور یک ورزشکار به تو شخصیت می دهند. آدم باید کسانی را انتخاب کند که به هدفش بخورند. من عشقم این بود که بروم گل بزنم و خوشحال کنم مردم را . من 9 سال ملی پوش بودم . بعد که به مشکل خوردم حتی یک نفر از آقایان زنگی به من زند. کسی نگفت کجایی ؟ چه می کنی؟»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir