صحبت‌های مادر فوتبالیست سرشناس در مورد خیانت پسرش و جدایی از همسرش
مادر خامس رودریگس ستاره کلمبیایی بایرن‌مونیخ می‌گوید دلیل جدایی خامس از همسرش رابطه این بازیکن با فرد دیگری نبوده است.  

 

مادرِ خامس: دروغ است، او با کسی رابطه نداشته

خانم پیلار روبیو، مادر خامس رودریگس ستاره كلمبیایی باشگاه بایرن‌مونیخ در مورد ویژگی‌های اخلاقی و زندگی شخصی پسرش به صحبت پرداخته. او همچنین در مورد شایعاتی كه در مورد زندگی شخصی خامس به گوش می‌رسد و ارتباطش با یك مدل روس به نام هلگا لوكاتی كه منجر به جدایی خامس از همسرش دانیلا اوسپینا شده هم واكنش نشان داده. خانم روبیو در گفت‌وگو با برنامه «آ لاس 12» كه از كانال  یک كلمبیا پخش می‌شد، در پاسخ به این سؤال كه آیا از نیمكت‌نشینی یا زمین خوردن پسرش در بازی‌ها اذیت می‌شود یا خیر گفت: «نیمكت‌نشینی، موضوعی است كه خود خامس باید آن را مدیریت كند. این بخشی از حرفه او است. در مورد زمین خوردن‌هایش باید بگویم كه خوشبختانه تا حالا خطای خشنی روی او انجام نشده ولی سالومه، دختر خامس وقتی پدرش زمین می‌خورد، گریه می‌كند. وقتی در بازی با پاراگوئه، خامس زمین خورد، سالومه می‌خواست به داخل زمین برود‌‌‌؛ چون فكر می‌كرد كه پدرش را اذیت كرده‌اند.»

او با یادآوری روزهای كودكی پسرش گفت: «خامس همیشه دوست داشت فوتبالیست شود. در خانه به سراغ هیچ اسباب‌بازی دیگری به جز توپ نمی‌رفت. حتی زیر تختش هم چند تا توپ داشت. من اوایل دوست نداشتم كه او فوتبالیست شود ولی خامس مرا متقاعد كرد و از آن به بعد همیشه از او حمایت كردم. بارها شد كه به مدرسه‌‌اش می‌رفتم تا پول شیشه‌هایی كه او شكسته را پرداخت كنم.» مادر خامس در مورد ویژگی‌های شخصیتی پسرش گفت: «در خانه خیلی آرام است. البته خیلی از فوتبال حرف می‌زند و خیلی پلی‌استیشن بازی می‌كند.»

سؤال بعدی كه از مادر خامس پرسیده شد این بود: «می‌گویند كه وقتی او به فوتبال اروپا رفت خیلی تغییر كرد‌‌‌؛ سریع چهره‌‌اش را عوض كرد و خالكوبی كرد.» مادرش در این رابطه گفت: «وقتی خامس اولین خالكوبی‌‌اش را انجام داد، به من گفت: «ببین برایت یك سورپرایز دارم» و من وقتی خالكوبی‌‌اش را دیدم، خنده‌ام گرفت.»

او در مورد الگوهای فوتبالی پسرش گفت: «الگوی خامس در دوران كودكی‌‌اش والدراما بود. او اینیستا و كریس رونالدو را هم تحسین می‌كند. یك ‌فرد دیگر هم هست كه در موردش صحبت نمی‌كنم چون اتفاقات زیادی در این میانه رخ داده (‌به نظر می‌رسد كه منظور او، زیدان است) او وقتی كوچك بود دوست داشت پیراهن توتی را هم داشته باشد.»

چند ماه بعد از جدایی خامس و همسرش دانیلا اوسپینا، مادر خامس در این رابطه گفت: «من همچنان ارتباط خوبی با دانیلا دارم. با سالومه، دخترشان هم همینطور. خیلی به هم وابسته‌ایم.»

بخش پایانی صحبت‌های مادر خامس در مورد انتشار شایعاتی راجع به ارتباط پسرش با مدلی روس به نام هلگا لوكاتی كه باعث جدایی این فوتبالیست كلمبیایی از همسرش شده بود، اختصاص داشت: «نه. این دروغ است. تنها چیزی كه حالا در مورد روسیه مطرح است، جام جهانی‌ است. همین و بس.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی