واکنش کارلوس کی روش به انتخاب رونالدو و زیدان! عکس
انتخاب دو شاگرد سابق به عنوان بهترین مربی و بازیکن جهان باعث شد تا  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در پیامی فیس بوکی این عنوان را به آنها تبریک بگوید.

رای کارلوس کی روش به رونالدو و زیدان

در شرایطی که شب گذشته بهترین های فوتبال جهان در سال 2017 از سوی فیفا در مراسمی زیبا و دیدنی انتخاب و معرفی شدند کارلوس کی روش در جدیدترین پیام فیس بوکی خود کسب عنوان بهترین مربی و بازیکن دنیا را به زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو شاگردان سابق خود در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تبریک گفت.

در متن پیام فیس بوکی کارلوس کی روش آمده است:

«درود بر کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان که برنده های شایسته بهترین مربی و بازیکن سال 2017 فیفا بودند. با فصلی فوق العاده در رئال مادرید آنها شایسته این عنوان بودند. خوشحالم می بینم رای مربیان و بازیکنان لیگ ایران هم به این انتخاب نزدیک بود و با نتیجه کلی هم خوانی داشت. این نظر شخصی من بود که به این دو نفر رای بدهم آن هم بعد از فصل فوق العاده ای که در 2016-2017 گذراندند، مبارک باشد».

در خبرها آمده بود که کارلوس کی روش در بخش نظرخواهی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به کریس رونالدو و زین الدین زیدان رای داده است ضمن این که سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی همین رای را داده بود.

 
عکس و متن منتشر شده توسط کارلوس کی روش
عکس و متن منتشر شده توسط کارلوس کی روش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی