کفش های جدید نایکی برای رونالدو : قیمت 1میلیون و 600هزار تومان!
از جدید کفش کریستیانو رونالدو رونمایی شد و کمپانی نایکی به معرفی این کفش ورزشی پرداخت.

کفش جدید نایکی برای رونالدو

همزمان با کسب دومین جایزه بهترین‌های فیفا کفش جدید کریس رونالدو هم معرفی شد.

رقابت برای دریافت جایزه «دِ بست» فقط معطوف به سه بازیكن طلایی این روزهای دنیای فوتبال نبود‌‌؛ مسی، رونالدو و نیمار به عنوان سه كاندیدای نهایی دریافت عنوان بهترین بازیكن سال فیفا انتخاب شده بودند و با هم مشغول رقابت بودند‌‌؛ هرچند كه با توجه به دستاوردهای فوتبالی كریس در فصل گذشته می‌شد حدس زد كه او با اختلاف نسبت به دو كاندیدای دیگر فاتح این عنوان می‌شود.

با این حال جدالی كه در پشت صحنه در حال رخ دادن بود جنگ اسپانسرها بود‌‌؛ طبق معمول هم یك طرفی نایكی و طرف دیگر آدیداس! برای مراسم «د بست» امسال هم این مراسم چنین رقابتی را به خودش می‌دید‌‌؛ كریستیانو رونالدو و نیمار جونیور، هر دو سفیر اصلی كمپانی نایكی هستند و در آن سو لیونل مسی، فوق ستاره آرژانیتی بارسا به عنوان سفیر برند آدیداس در مراسم حاضر بود.

طبق عرفی نانوشته، هر كدام از این كمپانی‌ها هم همواره تلاش می‌كنند به مناسبت‌های مختلف كفش‌های ویژه‌ای برای این بازیكنان طراحی كنند‌‌؛ تولید كفش‌های طلایی به مناسبت دریافت توپ طلا از یك سو و راه‌اندازی خط تولید انحصاری با برند مسی، رونالدو و به تازگی، نیمار، از سوی دیگر باعث شده رقابت بین این كمپانی‌ها و البته كمپانی‌های مشابه بالا بگیرد.

حالا با توجه به اینكه رونالدو توانست عنوان بهترین بازیكن سال فیفا را هم به خودش اختصاص دهد كمپانی نایكی دست به كار شده و كفش‌های جدیدی كه برای كریس رونالدو طراحی و تولید كرده و با برند CR7 روانه بازار كرده را به نمایش عمومی گذاشته و از همین حالا در نمایندگی‌های مختلف قرار است آن را به فروش برساند.

كفش تازه‌ای كه به مناسبت عنوان تازه كریس رونالدو طراحی شده نامش نایكی مركورالا سی ار سِوِن ملهور است. ملهور به اسپانیایی به معنای بهترین است كه به دلیل بهترین بازیكن سال شدن برای این كفش جدید استفاده شده است. در نگاه اولیه این كفش تفاوت چندانی با آخرین نمونه از سری مركورالا‌ها كه نایكی برای رونالدو طراحی كرد ندارد ولی وقتی به جزئیات آن دقت می‌شود تعداد تغییراتی كه در این سری جدید به وجود امده كاملاً مشهود است.

در لوگوی CR7 كه روی این كفش طراحی شده پلاتین به كار رفته و برای درخشندگی بیشتر اجزای آن فرمی سه بعدی به این كفش داده شده است. ضمن اینكه تغییرات ‌ریزی هم در پاشنه به كار رفته تا باعث راحتی بیشتر این ناحیه از پا در زمان بازی شود. البته خود كمپانی نایكی ویژگی‌های زیادی برای كفش تازه كریس رونالدو برشمرده كه با نگاهی به سایت اصلی این كمپانی می‌شود به طور دقیق‌تر آنها را بررسی كرد.

 

کفش های جدید نایکی برای رونالدو

کفش های جدید نایکی برای رونالدو

 

یك میلیون و ششصد هزار تومان

نكته‌ای كه در باب تولید كفش‌های انحصاری این برندها باید به آن اشاره كرد این است كه قیمت این كفش‌ها چندان غیرمتعارف نیست! برخلاف تصور عموم كه هرجا نام برند انحصاری به وجود می‌‌آید قیمت‌ها سر به فلك می‌گذارد، كفش‌های جدید كریس رونالدو 350 یورو قیمت‌گذاری شده است‌‌؛ حالا با تبدیل كردن این رقم به تومان به عدد تقریبی یك میلیون و 600 هزار تومان می‌توان رسید. در واقع اگر كسی همین الان بخواهد كفش‌های جدید رونالدو را از نمایندگی‌های اصلی نایكی بخرد باید 350 یورو هزینه كند.

كفش‌هایی كه خود كریس تمجید زیادی از آن كرده است. او درباره سری جدیدی كه نایكی برایش زده می‌گوید: «جزئیاتی كه روی این كفش كار شده، از رنگ‌های سفیدش گرفته تا تركیب متنوع رنگی و الماسی هایش، همه چیز باعث شده تا واقعاً كفش راحت و دوست‌داشتنی به نظر بیاید. 100 درصد مطمئن هستم كه هوادارانم هم از این كفش خوششان می‌آید»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی