پخش لایو اینستاگرام كريستيانو رونالدو و نامزدش! عکس
كريستيانو رونالدو از خودش و نامزدش در روز جمعه ویدیویی لایو در اینستاگرام منتشر کرد و با طرفدارانش صحبت کرد.

انتخاب اسم فرزند كريستيانو رونالدو

جمعه‌شب بود كه كريستيانو رونالدو ويدئويی لايو را در اينستاگرام ترتيب داد تا عصر جمعه‌‌اش در كنار خانواده را با هواداران و دوستدارانش به اشتراك بگذارد و در جريان اين ويدئوي لايو، نام دخترشان كه به زودی متولد خواهد شد را اعلام كرد.

در اين گزارش لايو، جورجينا همسر كريس، كريستيانو جونيور و پسر بزرگتر او در كنارش بودند و آنها برای لحظاتی نوزادهای دوقلوی شان را به هواداران نشان دادند. كريس در جريان اين گزارش لايو بارها نام كشورهايي كه هوادارانش از آنجا به او پيغام می دادند را مطرح كرد.

او برای لحظاتی گوشی موبايلش را به جورجينا داد تا هوادارانش، همسرش و يكی از نوزادهاي دوقلو كه در آغوش جورجينا بود را نيز ببينند.


لایو اینستاگرام رونالدو و نامزدش

لایو اینستاگرام رونالدو و نامزدش

متئو، يكي از دوقلوها دائماً گريه مي‌كرد و كريس توضيح داد كه او گرسنه است. اووا، نوزاد دختر كريس هم خواب بود. كريس چند باري از جورجينا خواست تا صحبت كند و همسرش به شوخي گفت تا وقتي كه از او سؤالي نكنند، حرفي نمي‌زند.

در جريان اين ويدئو جورجينا اعلام كرد كه 25 روز ديگر وضع حمل خواهد كرد و فرزندش را به دنيا خواهد آورد و سپس كريس گفت كه هدف‌شان از اين گزارش لايو، اعلام نام نوزاد در راه است. به گفته كريس آنها نوزادشان را آلانا مارتينا خواهند ناميد. آلانا اسم مدنظر كريس است و مارتينا، نام مورد علاقه جورجينا.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی