پشت پرده اختلاف میک و مهدی رحمتی! کنایه های سنگین!
مک درموت کنایه سنگینی به مهدی رحمتی زده است اما علت اختلاف رحمتی و درموت چه بوده است؟

اختلاف رحمتی و میک مک درموت

میک مک درموت از روزهایی که در تیم ملی بود، با رحمتی رابطه خوبی نداشت.

وقتی امسال این مربی ایرلندی به استقلال آمد، پیدا بود با مهدی به مشکل می خورد. اختلاف آنها هم از اردوی ارمنستان که پیش از فصل برگزار شد، جرقه خورد.

میک اعتقاد داشت رحمتی درست تمرین نمی کند و این مسئله می تواند از نظر بدنی او را عقب بیاندازد. این مربی حتی تاکید داشت نباید مهدی بازی کند!

چند هفته او آرام و ساکت نشست. وقتی در بازی سایپا، منصوریان در جلسه فنی پس از تاکیدهای میک تصمیم گرفت حسینی را بازی دهد و رحمتی را نیمکت نشین کند، به نظر می رسید اوضاع آرام تر می شود.

شبانه اما بابازاده مربی دروازه بان های استقلال به اتاق منصوریان رفت و توانست نظر او را عوض کند. میک که روز مسابقه فکر می کرد حسینی در ترکیب است، ناگهان متوجه شد رحمتی دوباره بازی می کند.

این مسئله باعث شد تا اختلافی هم بین او و منصوریان پیش بیاید. وقتی سرمربی استقلال استعفا داد و رفت، میک چند روزی رحمتی را ندید و در بازگشت این بازیکن، او را نیمکت نشین هم کرد. این اختلاف ها تا روز جدایی میک از استقلال ادامه داشت و حالا او کنایه سنگینی به این بازیکن زده است.

میک مک درموت امروز پستی را در صفحه اینستاگرام خود گذاشت که در آن آمده بود: "در زندگي، شيرهاي جوان در نهايت كنترل را در دست مي‌گيرند! در فوتبال، شيرهاي پير بي دندان سعي می‌کنند آينده شيرهای جوان را خراب کنند"

البته پست اینستاگرامی امروز میک در جواب استوری شب گذشته رحمتی بوده است. رحمتی روز گذشته آیه ای از قرآن مجیدی روی استوری خود گذاشته بود که حالا به نظر می رسد منظور او میک مک در موت بوده است: « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی