۹۰۰ میلیون از استقلال طلبکارم؛ ناچارم به AFC شکایت کنم
هاشم بیک‌زاده می گوید که 900 میلیون از استقلال طلب دارد و مجبور است برای دریافت آن شکایت کند.

طلب 900 میلیونی هاشم بیک‌زاده از استقلال

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: مشکلات فراوانی داریم اما هیچکس فکری به حال تیم ما نمی‌کند.

هاشم بیک‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر تیم نفت تهران، مقابل استقلال اظهار داشت: این بازی شرایطش فرق می‌کرد قبل از بازی اردو نرفتیم و با مالک باشگاه جلسه داشتیم، او به ما قول داده است مشکلات تا پنج‌شنبه حل شود اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، اگر قرار بود مشکلات حل شود تا الان حل شده بود.
وی ادامه داد: ما آب معدنی نداریم سر تمرین استفاده کنیم، با این وضعیت آبروی خودمان می‌‌رود، امیدوارم فکری به حال تیم کنند. مشکلات تیم ما را همه می‌دانند همانطور که گفتم قول دادن تا پنج‌شنبه حل شود، منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و اگر مشکلات حل نشد فکری کنیم و تصمیمی‌ بگیریم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیم نفت اعتصاب نمی‌کنند، یادآور شد: اعتصاب که فایده‌ای ندارد، اگر این کار را کنیم خودمان را خراب کرده‌ایم. ۲ سال است بازیکنان نفت اعتصاب می‌کنند اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. فدراسیون فوتبال هم پاسخگو نیست، عین یتیم یک گوشه افتاده‌ایم و هر کسی رد می‌شود یک لگد به ما می‌زند.

بیک‌زاده در ادامه درباره این که چقدر از باشگاه استقلال طلب دارد، گفت: من ۹۰۰ میلیون از این باشگاه طلبکارم، اما هیچ‌کس با ما تماس نمی‌گیرد، در نهایت ما هم ناچاریم به AFC شکایت کنیم. من حتی حاضرم از بخشی از طلبم بگذرم و با این باشگاه تفاهم کنم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir