جادو کردن دروازه با ظرف ادرار در لیگ دسته اول!
گفته می شود پیش از بازی گل گهر سیرجان و خونه به خونه, یک عکاس اقدام به جادوگری کرده است!

جادوگری در لیگ دسته اول

یک عکاس پیش از بازی گل گهر – خونه به خونه یک قوطی پلاستیک دستش بود که آن را اطراف دروازه خالی کرد. می گویند محتویات قوطی آب نبوده است و گمانه زنی ها این است که ادرار بوده!

این اتفاق فصل گذشته هم در بازی گل گهر – پارس جنوبی جم اتفاق افتاده بود.

مصاحبه آن روزهای مهدی تارتار در این زمینه را بخوانید:
وی در مورد اینکه در بازی دیروز با گل‌گهر عکاس ورزشی اقدام به جادو و جنبل کرده و ‌آبی روی خط دروازه آنها ریخت، گفت: « من در جریان بازی بودم و این صحنه را نفهمیدم اما مربی بدنساز مان هنگام گرم کردن بازیکنان دید که عکاس ورزشی بطری به دست درون دروازه ما مایعی‌ را ریخت که این مایع آب نبود و رنگ به خصوصی داشت. این عکاس حتی به دروازه‌بان ما هم بد و بیراه گفته است. جالب است بدانید وقتی تحقیق کردیم فهمیدیم او روز قبل از بازی در تمرین ما حاضر شده و در مورد بازی در مورد پارس و گل‌گهر سؤالاتی پرسیده است. ما در جریان بازی این مسئله را به ناظر بازی گفتیم و آن عکاس ورزشی را از ورزشگاه بیرون کردند. من خودم به بحث‌های جادو جنبل اعتقاد ندارم و بازیکنان ما تا لحظه آخر در زمین تلاش کردند.»

یک خبرنگار فعال در سیرجان در این زمینه به ما گفت: « این مسئله واقعیت دارد اما این عکاس ارتباطی با باشگاه ندارد! او گاها برای خودنمایی دست به این کار می زند و به زعم خود تیم حریف را جادو می کند! »

با این حال این سوال مطرح است چرا هیات برگزاری مسابقه و باشگاه گل گهر با اطلاعاتی که در این زمینه به دست آوردند با این عکاس برخورد نمی کنند؟ به خصوص که شان باشگاه گل گهر و هیات فوتبال شهرستان با این گونه اقدامات زیر سوال می رود.
استادیوم مکان مقدسی است. خیلی از بازیکنان دو تیم با وضو وارد می شوند. آنوقت یک فرد بی هیچ مزاحمتی دست بکارهای ناشایست می زند بدون اینکه با او برخورد شود.


سحر و جادو نه تنها در فوتبال بلکه در خیلی از جاها وجود دارد. چرا که در از گناهان بزرگ کبیره برشمرده شده و اگر وجود نداشت در زمره گناهان محسوب نمی شود. اما کسی که به دنبال این مسایل می رود عاقبت بخیر نمی شود چرا که گناه می کند و گناه هم عقوبت دارد. چه بسیار تیم هایی که در اولین فصل حضور خود لیگ برتری شدند و چه بسیار تیم هایی مثل گل گهر که سال های سال در حسرت صعود به لیگ برترند. آنچه که سبب موفقیت می شود تدبیر در سایه تلاش است که اگر با لطف خداوند همراه شود موفقیت بهمراه می آورد. این عکاسان و افرادی از این دست سودجود هستند که متاسفانه از ناآگاهی برخی افراد استفاده می کنند تا جیب خود را پرپول کنند.

دستی که به سوی آسمان بلند می شود و خدا را فرا می خواند نیاز به دست دیگری ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی