شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی!
خبرهایی درباره ازدواج سحری قریشی و مهدی طارمی منتشر شده است اما ایا این خبر صحت دارد؟

واکنش سحر قریشی به ازدواج با مهدی طارمی

همه چیز از یک توییت عاشقانه از سوی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس آغاز شد و پس از آن بحث داغی در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص ازدواج او با ستاره سرشناس سینما شکل گرفت.

در روز گذشته خبرهایی در خصوص آماده شدن مقدمات ازدواج دو چهره مطرح عرصه هنر و فوتبال ایران مطرح شده است. در یک طرف ماجرا سحر قریشی قرار دارد. بازیگری که اولین بار با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و پس از آن تبدیل به یکی از چهره های فعال در سینمای ایران شد. بازیگری که 5 میلیون و 800 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و یکی از محبوب ترین بازیگران زن سینمای ایران است.

اما در طرف دیگر ماجرا مهاجم سرشناس فوتبال ایران و آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر مهدی طارمی قرار گرفته است. طارمی سه فصل پیش در فوتبال ایران چهره شد و پس از آن در مسیری صعودی قدم نهاد تا جایی که امروز یکی از مهره های کلیدی تیم ملی فوتبال ایران و از موفق ترین بازیکنان حاضر در فوتبال ایران است.

گفته می شود در زمان سفر پرسپولیس به امارات در حالی که طارمی قادر به همراهی پرسپولیس نبود در امارات با سحر قریشی دیدار کرد و آشنایی این دو به ابراز علاقه طرفین ختم شد تا جایی که حالا صحبت از ازدواج این دو چهره سرشناس و محبوب ایران سر زبان ها افتاده است.

پس از آنکه مهدی طارمی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: "یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که عاشقانه آنها را می بیند" این جمله باعث شد تمام آنهایی که با قراردادن کدهایی در کنار هم از ازدواج قریشی و طارمی خبر داده بودند این مسئله را بیش از هر زمانی جدی بگیرند. یکی از نزدیک ترین افراد به مهدی طارمی همشهری او در پرسپولیس حسین ماهینی است که با واکنش خود عملا تحولی تازه را در آینده زندگی شخصی طارمی تایید کرده بود.

اما پس از اوجگیری صحبت ها درباره ازدواج طارمی و قریشی، سحر قریشی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. واکنشی که در نوع خود جالب بوده است. قریشی در واکنش به خبر ازداواجش با مهاجم پرسپولیس گفته است: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب!

در حقیقت قریشی سیاستی را به کار برده که با تایید نکردن این موضوع در این مقطع توضیح بیشتری ارائه ندهد از طرفی او این موضوع را تکذیب نکرده چرا که ممکن است خبرهایی در راه باشند.

در سال های گذشته کمتر شاهد پیوند میان جامعه بازیگری و ستارگان فوتبال بودیم اما این بار به نظر می رسد ماجرا جدی تر از برخی شایعاتی است که در سال های گذشته درباره برخی ستارگان فوتبال و سینما مطرح شده بود. باید دید واکنش مهدی طارمی به اظهار نظر سحر قریشی چه خواهد بود هر چند مشخص است پس از پایان اردوی تیم ملی ابعاد تازه ای از این ماجرا رو خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی