افشای جزئیات رابطه غیراخلاقی رونالدو با دختر 21 ساله
ناتاشا دختری که ادعا می کند با کریس رونالدو, رابطه ای غیراخلاقی داشته است, جزئیات بیشتری از رابطه خود را افشا کرد.

روز های پرحاشیه رونالدو پس از پدر شدن

خبر تولد آلانا مارتینا دختر رونالدو و جورجینا در شرایطی منتشر شد كه ساعاتی قبل از آن، ناتاشا رودریگس، مدل پرتغالی و ستاره تلویزیونی در صحبت‌هایی از خیانت كریس به جورجینا در شرایطی كه او باردار بوده، صحبت و اعلام کرد در ماه مارس با كریس در ارتباط بوده.

ناتاشای 21 ساله اعلام كرد ارتباط او با كریس از طریق پیغامی كه ستاره پرتغالی برایش ارسال كرده آغاز شد و حالا ناتاشای پرتغالی حس می‌كند كریس از او سوءاستفاده كرده.

ناتاشا در این باره گفت: «من می‌دانستم كریس همسر دارد ولی با هم دوست شدیم. كمی بعد به كریس گفتم در یك شوی تلویزیونی پرتغالی شركت خواهم كرد و او از من خواست این كار را نكنم. در همان زمان متوجه شدم او مرا بلاك كرده است. حالا فكر می‌كنم او از من سوءاستفاده كرده. البته حسرتی ندارم اما حالا حس می‌كنم به من خیانت شده.»

ناتاشا اعلام كرده كریس به او یك كلاه بیس‌بال هدیه داده. البته اولین پیغام كریس به ناتاشا زمانی ارسال شده كه او به تازگی رابطه‌‌اش با ایرینا شایك روس را پایان داده بود و مجرد بود. ناتاشا در سپتامبر 2015 عكس‌هایش را برای كریس ارسال كرد و آن زمان ارتباط آنها شروع شد: «ساعت یک شب عكس‌هایی را برای او فرستادم‌؛ فقط به قصد خنده و هیچ‌وقت فكرش را هم نمی‌كردم كریس پاسخی بدهد ولی ساعت 6 صبح او به من پیغام داد و همه چیز از آن زمان شروع شد. او از من خواست تا حضوری با من آشنا شود.»

رونالدو در 5 اكتبر سال 2016 ناتاشا را به خانه‌‌اش در لیسبون دعوت كرد اما در آخرین لحظات قرار را كنسل كرد و گفت تنها یك ساعت وقت آزاد دارد و می‌خواهد زمان بیشتری را با ناتاشا بگذراند. این اتفاق دو روز قبل از آن رخ داد كه كریس در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، 4 گل مقابل آندورا به ثمر رساند. رد و بدل شدن پیغام‌ها میان این دو ادامه داشت و در مارس 2017 زمانی كه كریس به پرتغال سفر كرد، آنها با هم دیدار كردند.

كریس كد امنیتی در منزلش را برای ناتاشا ارسال كرد و از او خواست تا به خانه‌‌اش برود. ناتاشا در این باره گفت: «باورم نمی‌شد قرار است به خانه كریس بروم. او خیلی مهربان بود و از من خواست حس كنم در خانه خودم هستم. كفش‌هایم را درآوردم و از یخچال برای خودم آبمیوه ریختم و روی مبل نشستم. ما در مورد آپارتمان او صحبت كردیم و بعد از آن در مورد اصالت من صحبت شد.»

كریس 300 یورو هم بابت هزینه تاكسی ناتاشا به او پرداخت كرد و او دو ساعت بعد منزل كریس را ترك كرد. ناتاشا ادامه داد: «امیدوارم حالا دیگر او به جورجینا وفادار باشد. آن زمان او به من گفت من تنها‌ فرد در زندگی‌‌اش هستم و هرگز تا حالا خیانتی نكرده. در آن زمان حرفش را باور كردم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی