افشاگری حمیدرضا جهانیان مالک نفت تهران علیه علی کریمی
حمیدرضا جهانیان مالك باشگاه نفت تهران به تازگی مصاحبه ای انجام داده و ادعاهایی را علیه علی کریمی مطرح کرده که جالب توجه است.

ادعاهای جنجالی مالک نفت در مورد علی کریمی و اخلاق وی

حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران از فصل گذشته روزگار عجیبی را تجربه می‌كرد. جهانیان در این مصاحبه، در مورد همکاری و قطع همکاری با علی كریمی گفت: «ما زمانی كه تیم را تحویل گرفتیم، بازیكنان 10 روز دور از تمرین بودند. كادر فنی‌ این تیم، حمید درخشان بود. در چنین شرایطی، تیم به ما واگذار شد. قبل از اینكه درخشان بخواهد تیم را ترك كند، چه كسی سرمربی تیم بود؟ علی كریمی. به همین دلیل ما او را انتخاب كردیم زیرا شناخت مناسبی از تیم داشت. من با خصوصیات اخلاقی او آشنا نبودم و فكر نمی‌كردم كسی كه اسطوره است، چنین رفتار و برخوردی داشته باشد. برای من خیلی عجیب بود. او وقتی سرمربی تیم شد و پیش من آمد، گفتم من از شما نتیجه می‌خواهم، برایم مهم نیست كه چه كار می‌كنی، من امكانات می‌دهم، مشكلاتی را كه سر راه هست ، حل می‌كنم و شما نتیجه بگیر.»

وی اضافه کرد: «بعد از شروع كارمان، علی كریمی اعلام كرد كه شخصی به نام علیپور باید به تیم اضافه شود. او خیلی اصرار داشت كه ما از این شخص استفاده كنیم. من علیپور را نمی‌شناختم، آقای كریمی قراری در آكادمی گذاشت و ما یكدیگر را دیدیم. او از دستاوردها و نحوه مدیریتش گفت و خیلی دوست داشت بیاید به ما كمك كند. گفت اگر بیایم تنها نیستم و اسامی هفت یا هشت نفر را داد و اعلام كرد اگر بیایم، این‌ افراد باید در كنار من باشند و هیات امنایی كار می‌كنیم. گفتم این‌ها چه تجربه‌ای دارند؟ علیپور گفت این‌ها مدت‌ها در تیم بودند و خدمت كردند و همه‌شان را می‌شناسم. گفتم شما كه می‌گویید این‌ها آدم‌های موفقی هستند ،چرا وضعیت تیم اینچنین است؟ این موضوع نشان می‌دهد كه این‌ها خوب كار نمی‌كنند زیرا اگر خوب بودند، این تیم بدهكار نمی‌شد. آنجا من تامل كردم تا اینكه علیپور به یك‌باره از تیم ما جدا شد.آمده بود و تقاضا داشت كه مدیرعامل بشود. من گفتم مشكلی وجود ندارد. شما مدیر عامل شوید اما به هر ترتیب او از ما جدا شد.»

جهانیان گفت: «از روزی كه ما با علیپور قطع رابطه كردیم، رفتار كریمی نیز عوض شد. من بخش خصوصی هستم، دولت نیستم كه كارمندم قهر كند و یا رسانه‌ها به دروغ حرف‌هایی بزنند و من سریع باج دهم كه چنین نكنید. وقتی دیدم با من همراه نیست و رفتارش در جهت عكس است ،خیلی راحت كنارش گذاشتم. كریمی با ما زاویه پیدا كرد و من متوجه رفتارها و برخوردهایش می‌شدم. همین باعث شد كه مقابل تیم پیكان، بازی را واگذار كنیم ‌و به رختكن رفتم. بازیكنان انتظار داشتند كه من پرخاش كنم اما از آن‌ها تشكر و تقدیر كردم. گفتم باید تمرین و همكاری‌تان با علی كریمی بیشتر شود، بیشتر به حرف‌های ایشان توجه كنیدو كادر فنی را جدی‌تر بگیرید. این در تاریخ ثبت می‌شود. كاری كنید كه فردا همه غبطه شماها را بخورند و در آسیا دیده شوید. از كریمی تشكر كردم و از رختكن خارج شدم. فردای آن روز كریمی به من پیامكی داد. همیشه به ایشان می‌گفتم هر موقع كاری دارید به من مستقیم بگویید. نگذارید كسی بین من و شما قرار بگیرد. همیشه خطاب من به ایشان، كاپیتان بود. (متن پیامك‌ها را نشان‌مان می‌دهد و می‌خواند) ببینید اینجا نوشته‌ام «سلام و درود كاپیتان، موفق باشید».

تا اینكه در یك مصاحبه ، سیاه‌نمایی كرد و برای من خیلی عجیب بود كه چرا چنین مصاحبه‌ای انجام شد. او گفت «تغییرات در نفت در حد نام مالك باشگاه بود». می‌توان بی‌تفاوت بود ولی من هیچ وقت به این شكل زندگی نكردم. من این مصاحبه را برای او فرستادم كه ببینم تایید می‌كند یا خیر؟ برایم نوشت به فكر مربی باشید، من تا بازی سپاهان (سرمربی) هستم.»

جهانیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او در پیامك‌هایی كه پیش از این برای شما فرستاده از مشكلات گله كرده است اما شما آن‌ها را پاك كرده‌اید، افزود: «خیر. من جوابی به او ندادم. سپاهان از ما یك بر صفر باخت و این پیام را دادم (متن پیامك را نشان‌مان می‌دهد) نوشتم: «همچنان كه خانواده بزرگ نفت را سربلند و شادمان كردید از خداوند می‌خواهم همیشه سربلند، پیروز و موفق باشید. امیدوارم با خانواده عاقبت‌بخیر باشید».

ایشان نیز نوشت: «منتظر هستم تعطیلی تمام شود». یعنی من را تهدید می‌كرد و من نیز متوجه نشدم موضوع چیست. پس از آن در روز تاسوعا رفت تمرین، در صورتی كه ما تمرینات را تعطیل كرده بودیم. گفتم چرا تاسوعا رفتید تمرین كردید؟ حق نداشتید. من به او گفتم شما كارمند نفت هستید؛هرچند كه اسطوره باشید. در حال حاضر در باشگاهی كار می‌كنید كه مدیر باشگاه تصمیم ‌می‌گیرد كه چه روزی تمرین باشد و چه روزی تمرین نباشد و ایشان نیز نوشت منتظر هستم تعطیلات تمام شود. من تاسوعا را به او تسلیت گفتم و نوشتم «همچنان بزرگ ما هستید. امیدوارم بتوانم درخدمت‌تان باشم. به شما افتخار می‌كنم، ارادتمند جهانیان».

برای من نوشت كه فردا ساعت 10 تمرین است، امیدوارم ببینم‌تان، قول می‌دهم به كسی نگویم كه تشریف می‌آورید. من نیز نوشتم «در كنار شما بودن افتخار است». این برخوردها خیلی زشت است. شاید اگر من بیرون مجموعه بودم و كسی به من این مطالب را می‌گفت، من باورم نمی‌شد اما اتفاقی است كه برای خود من افتاده است.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی