مشخص شدن مقصد بعدی مهدی طارمی
مهدی طارمی تصمیم قطعی خود را گرفته و اروپا خواهد رفت.

مهدی طارمی در راه اروپا

مهدی طارمی می‌خواهد به اروپا برود. این هدفی است كه او دارد. خود مهدی هم به این نتیجه رسیده كه می‌توانست امسال با رفتن به اروپا، در آستانه جام جهانی‌ قدم بزرگی برای آماده‌سازی خودش بردارد ولی مشكل او این بود كه سال گذشته پس از بازگشت به پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا كرد.

او به همین دلیل امسال با مخالفت قرمزها برای جدایی روبه‌رو شد. رقم‌هایی كه باشگاه برای رضایتنامه‌‌اش اعلام می‌كرد، به هیچ‌ عنوان از سوی باشگاه‌های اروپایی پرداخت نشد تا این بازیكن در جمع قرمزها باقی بماند.

طارمی هم در آسیا خوب بود و هم در بازی‌های ملی اما اینكه هیچ باشگاهی در اروپا حاضر نشد پول رضایتنامه‌‌اش را بدهد و او را جذب كند، كاملاً نشان می‌داد چه نگاهی به لیگ ایران وجود دارد.

كی‌روش هم معقتد است لیگ برتر فاقد كیفیت است و به همین دلیل بازیكنان باید به اروپا بروند. وقتی او به این نتیجه رسید كه نمی‌تواند لیگ ایران را تغییر دهد و كیفیت آن را بالا ببرد، تصمیم گرفت بازیكنان را تحت فشار بگذارد تا به اروپا بروند. در حال حاضر ایران نزدیك به ۱۴ لژیونر در اروپا دارد و بعد از جام جهانی‌ احتمالاً آمار بیشتر از این هم می‌شود.

یكی از بازیكنانی كه از همین حالا برای آینده برنامه ریخته، مهدی طارمی است. او در پرسپولیس ماند و همین ماجرای رفت و برگشتش به این باشگاه، برای او دردسر بزرگی درست كرد. البته خود طارمی در این ماجراها نقش اصلی را داشت.

در هر صورت این بازیكن در صحبت‌هایی هم كه با كارلوس كی‌روش داشته، به او گفته است: «می‌خواهم بعد از جام جهانی‌ به اروپا بروم.» اتفاقی كه درخشش او در روسیه، می‌تواند آن را قطعی كند. از همین حالا مهدی پیشنهاداتی از همان كشور میزبان جام جهانی‌ دارد. درخشش او در بازی دوستانه مقابل روسیه، ایجنت‌های این كشور را به سمت مهدی كشاند. مهدی می‌خواهد بعد از جام جهانی‌ هرطور شده به اروپا برود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir