جادوگری واقعیت داشت، هندوستان قهرمان جهان میشد!
علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان گفت: قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان جهان می‌شد.

گفتگوی جدید علیرضا مرزبان سرمربی تیم سیاه جامگان

علیرضا مرزبان در گفت و گویی درباره دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال تهران اظهار کرد: برتری در این بازی می‌تواند حرکت رو به جلویی برای سیاه جامگان باشد و کمک می‌کند بازیکنان ما با کسب انگیزه و روحیه لازم برای ادامه رقابت‌های لیگ آماده شوند.


به شخصه هیچ اعتقادی به جادوگری ندارم

او درباره بحث جادوگری در فوتبال بیان کرد: اگر قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان جهان می‌شد بهتر است این مسائل بیهوده را کنار بگذاریم و به شخصه هیچ اعتقادی به جادوگری ندارم. این اراجیف در فوتبال ایران مطرح می‌شود و درست نیست که یک مربی به مسئول یا یک مسئول به مربی اتهام بیهوده بزند. اراجیفی که گفته می‌شود به هیچ وجه قابلیت بررسی ندارد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر ارکان تصمیم گیرنده باید این موضوع را به شکل ویژه‌ای بررسی کنند.


درست نیست بدون دلیل با آبروی افراد بازی کنیم

مرزبان درباره محرومیت علی عباسی گفت: من درباره این موضوع اطلاع چندانی ندارم و به نظر می‌رسد محرومیت عباسی به سازمان لیگ هم ابلاغ نشده است. عباسی مدیر عامل سیاه جامگان مرد روشنفکری است و تردید ندارم که او سمت جادو و جادوگری نمی‌رود. او فرد با شخصیتی است و درست نیست بدون دلیل با آبروی افراد بازی کنیم.


تعطیلات لیگ باعث شد با توانایی بازیکنان مان بیشتر آشنا شوم

او در مورد شناختش از بازیکنان سیاه جامگان در تعطیلات لیگ برتر گفت: من از توانایی بازیکنان سیاه جامگان شناخت خوبی داشتم، اما این تعطیلات کمک کرد تا بیشتر با‌ آن‌ها آشنا شوم. در حال حاضر می‌دانیم که چه انتظار و درکی از همدیگر داریم و اعتمادمان نسبت به هم بیشتر شده است.


سیاه جامگان جزء تیم‌های شناسنامه دار فوتبال ایران است

مرزبان درباره دیدار‌های تدارکاتی سیاه جامگان هم عنوان کرد: درک روش فوتبالی سیاه جامگان و اینکه چگونه باید در دیدار‌های آتی به میدان برویم اهمیت زیادی دارد و این بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا بازیکنان سیاه جامگان برای افزایش حس همکاری به یکدیگر کمک کنند. بازیکنان باید بفهمند که در چه تیم بزرگ و یا تاریخی در حال بازی کردن هستند. به جرات می‌توانم بگویم سیاه جامگان جزء تیم‌های شناسنامه دار فوتبال ایران است. بازیکنان مان باید به این باور برسند که از یک پروژه بزرگ حمایت می‌کنند، در ضمن تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم در تعطیلات لیگ انجام دادیم.


مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت با بد شانسی شکست خوردیم

او در ادامه بیان کرد: ما مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت هم بازی خوبی انجام دادیم و اگر از موقعیت‌های مان در آن دیدار‌ها هم خوب استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم و اکنون جایگاه مان قعر جدول نبود. همه دیدند که ما فوتبال فوق العاده خوب و با کلاسی بازی می‌کنیم و مطمئنم که روندمان رو به رشد است. تیم ما به زودی ترمیم می‌شود و در نقاطی که آسیب پذیر هستیم بازیکنان جدیدی را جذب خواهیم کرد. این نکته را باید عنوان کنم که ۲ با بازیکن خوب گرجستانی مذاکراتی انجام داده ایم و سعی داریم در کنار این بازیکنان خارجی از وجود بازیکنان با کیفیت داخلی هم بهره ببریم.


از زمان‌ آمدن شفر استقلال بهتر شده است

سرمربی سیاه جامگان درباره توانایی‌های تیم استقلال گفت: استقلال از روز‌های پر حاشیه اش فاصله گرفته است و با‌ آمدن وینفرد شفر روز‌های بهتری را نسبت به گذشته سپری می‌کند و به طور حتم بازی سختی پیش روی مان خواهد بود، اما امیدوارم با همت و غیرت بازیکنان بتوانیم استقلال را در مشهد شکست دهیم.


من هیچ وقت در جذب بازیکنان خارجی اشتباه عمل نکرده ام

او افزود: بازیکنان گرجستانی هفته‌ آینده برای مذاکرات نهایی به ایران می‌آیند و  من هیچ وقت در جذب بازیکنان خارجی اشتباه نکرده ام و در این ۹ سالی که در فوتبال ایران فعالیت می‌کنم بازیکنانی را به خدمت گرفته ام که بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند و این نکته اهمیت زیادی دارد که از لحاظ کیفیت بتوانند حرفی را برای گفتن داشته باشند. بدون شک بازیکنان گرجستانی هم می‌توانند جزء این نفرات باشند.

مرزبان درباره بازیکنان غایب تیمش در دیدار مقابل استقلال هم اظهار داشت: حمید علی عسگری تنها بازیکن آسیب دیده ما است، اما این احتمال وجود دارد او با تلاش کادر پزشکی مان بتواند خودش را به دیدار مقابل استقلال برساند.

سرمربی سیاه جامگان در مورد بازیکنان جدا شده از این تیم در نیم فصل گفت: چهار بازیکن را از فهرست سیاه جامگان کنار گذاشته ایم و بدون شک در روز‌های آتی هم ۲ بازیکن دیگر از تیم ما خارج می‌شوند تا لیست مان برای جذب بازیکنان با کیفیت‌تر در نیم فصل خالی شود.


صحبت کردن با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد اخلاقی نیست

او درباره احتمال جذب رحمان احمدی دروازه بان تیم پیکان در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم پاسخ داد: برای جذب این بازیکن ابتدا باید با کادر فنی تیم پیکان صحبت کنیم، چرا که بدون انجام این کار با رحمان مذاکره نمی‌کنیم. ما اصول فنی را رعایت می‌کنیم و صحبت کردن با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد اخلاقی نیست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir