بازیکن سابق منچستریونایتد کشیش شد!! عکس
فیلیپ مولرین بازیکن ایرلندی سابق منچستریونایتد در کشورش کشیش شده است.

فیلیپ مولرین بازیکن سابق منچستریونایتد کشیش شد

اخیراً یكی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین خبرهای فوتبال اروپا از انگلیس به گوش رسیده و حکایت از كشیش شدن بازیكن سابق منچستریونایتد دارد.

روزنامه «تایمز» در این باره نوشت: «فیلیپ مولرین» هافبك وسط اهل ایرلند شمالی كه یكی از بازیكنان «كلاس 92» معروف شیاطین‌سرخ بود، كشیش شده است. مولرین كه 39 سال سن دارد در آكادمی منچستریونایتد فوتبالش را آغاز كرد و 3 سال هم عضو تیم اول باشگاه بود. البته به او فقط یك مرتبه فرصت بازی در لیگ برتر رسید و پس از آن به نوریچ‌سیتی پیوست تا 6 سال برای این تیم بازی كند.

مولرین كه 27 مرتبه هم برای تیم ملی ایرلند شمالی به میدان رفته در این باره به نشریه تایمز می‌گوید: «من به عنوان یك فوتبالیست علاقه‌مند به پول، حضور در كلوپ‌های شبانه و ارتباط برقرار كردن با جنس مخالف نبودم. عاشق بازی كردن و حضور در تمرین بودم اما وقتی كه به نزدیكی 30 سالگی رسیدم واقعاً احساس می‌كردم ناراضی هستم. هر سال 3 یا 4 ماشین می‌خریدم چون حس می‌كردم خسته شده‌ام. در مورد لباس و منزل هم همین مسئله صدق می‌كرد. بعد از آن از خودم می‌پرسیدم «چرا من این كارها را انجام می‌دهم؟» و واقعاً پاسخ روشنی برای آن نداشتم. با این واقعیت زندگی می‌كردم كه این شیوه زندگی من را خوشحال می‌كند اما این‌گونه نبود.»


فیلیپ مولرین کشیش شد

فیلیپ مولرین کشیش شد

مولرین سال 2009 زمانی كه 31 سال سن داشت به طور كلی فوتبال را كنار گذاشت. او در ادامه در این باره اظهار داشت: «من دوران فوتبال بسیار خوبی داشتم، حرفه‌ای كه حالا بسیاری از مردان جوان به دنبال آن هستند اما در زندگی‌ام وقتی 20 ساله بودم احساس پوچی كردم. بزرگ‌تر می‌شدم اما از زندگی‌ام ناراضی بودم.»

مولرین درباره كشیش شدن خودش هم توضیح می‌دهد: «شروع كردم از خودم سؤال‌های عمیق‌تری پرسیدم. هویت من به عنوان یك فوتبالیست از بین رفته بود و واقعاً نمی‌دانستم چه كسی هستم. سال 2009 تصمیم گرفتم از فوتبال كناره‌گیری كنم و به ایرلند برگشتم. در طول آن سال یك تعطیلات واقعی را سپری كردم و ایمانم را دوباره به دست ‌آوردم. كشیش شدن نقطه عطف زندگی من شد و دیگر هم نمی‌توانم به فوتبال برگردم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی