عاقبت قیافه گرفتن بازیکن تیم ملی برای کارلوس کی روش!
قیافه گرفتن یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال, باعث شده است که کی روش تصمیم بگیرد او را خط بزند!

علت خط خوردن يكی از بازيكنان تيم ملی: برای كی روش قيافه گرفت!

یکی از بازیکنان معروف فوتبال ایران سینوسی به تیم ملی دعوت می‌شود. او در سال‌های اخیر شاهد اتفاقاتی در زندگی فوتبالی‌‌اش بود و در هر صورت، نتوانست جایگاه ثابتی در تیم ملی داشته باشد.

کارلوس کی‌روش با این حال برای آنکه به آن بازیکن کمک کند، با وجود دوری‌‌اش از تیم ملی تصمیم گرفت او را دوباره در لیست خود قرار دهد و به قول بازیکنان، دستش را بگیرد اما این بازگشت، نه تنها به نفع بازیکن معروف تمام نشد که گویا برای او دردسرساز هم شده است.

این بازیکن توقع داشت در بازگشت دوباره به مهره فیکس تیم ملی تبدیل شود و در این زمینه هم تلاش زیادی کرد اما کارلوس کی‌روش ترجیح داد او را نیمکت‌نشین کند. طبیعی هم بود. بازیکنانی بودند که در پست او خوب عمل کردند و به همین دلیل کی‌روش تصمیم گرفت بیشتر به آنها میدان بدهد. این مسئله باعث ناراحتی بازیکن معروف شد و شنیده می‌شود در یکی از بازی‌ها، این ناراحتی را بروز داد.

گویا کی‌روش در نیمه دوم یکی از مسابقات به این بازیکن می‌گوید خودش گرم کند ولی او که از بازی نکردن ناراحت بود، برای سرمربی تیم ملی قیافه گرفت و همین قیافه گرفتن برایش دردسرساز شد. در گذشته چند بازیکن چنین کاری کردند و سریعاً وارد لیست سیاه کارلوس کی‌روش شدند. سرمربی پرتغالی از هر چیزی بگذرد، از چنین رفتاری نمی‌گذرد. گفته می‌شود به همین دلیل بود که سرمربی ایران دوباره نام روی این بازیکن معروف خط قرمز کشید و تصمیم گرفت او را به اردوی تیم ملی دعوت نکند!

این بازیکن هم فهمیده کی‌روش به این دلیل خطش زده است و از طریق دستیاران کی‌روش، در این زمینه پیگیری‌هایی کرده است. او تلاش کرده تا دلجویی کند و دوباره بازگردد ولی بعید به نظر می‌رسد کی‌روش به راحتی از کنار این موضوع بگذرد.د



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی