شفاف سازی اسپانسر 90 درباره مبلغ پرداختی به فیگو؛ اینو چی میگی خانم اوتادی! عکس
اسپانسر برنامه نود درباره ماجرای پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان پول به لوییز فیگو جهت حضور در این برنامه تلویزیونی شفاف‌سازی کرد.

مبلغ پرداختی به فیگو مشخص شد

بعد از اینکه لوییز فیگو برای ویژه برنامه نود که مخصوص قرعه کشی جام جهانی بود به ایران آمد، شایعه شد که این برناهم برای حضور فیگو در ایران 500 میلیون تومان پول به این چهره مطرح فوتبال جهان داده است.

این ماجرا سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی لیلا اوتادی هم در صفحه اینستاگرام خود به این ماجرا واکنش نشان داد و از پرداخت 500 میلیون تومان پول به فیگو حسابی انتقاد کرد. او حتی مدعی شد که هزار یورو هم بابت نگهداری سگ لوییز فیگو در طول پخش برنامه نود، پرداخت شده است.

اما امروز شرکتی که اسپانسر برنامه نود است از هزینه هایی که اخیرا برای این برنامه کرده پرده برداری کرد. این شرکت بورسی در نامه شفاف سازی که برای سازمان بورس ارسال کرده، هزینه هایی که از اول مهر ماه تا 18 آذرماه امسال برای برنامه نود کرده را 819 میلیون تومان اعلام کرد که ریز این هزینه ها به شرح زیر اعلام شده است:

*امور جاری برنامه نود برابر با 327 میلیون تومان.
*حضور فیگو در برنامه نود برای قرعه کشی جام جهانی 392 میلیون تومان.
*پرداختی های سازنده برنامه 100 میلیون تومان.


فهرست پرداختی ها بابت حضور فیگو و سایرهزینه ها

فهرست پرداختی ها بابت حضور فیگو و سایرهزینه ها

با این شفاف سازی مشخص شد همان طور که فردوسی پور گفته بود، رقم پرداخت شده به لوییز فیگو بابت حضور در برنامه نود، با آن رقمی که همه جا صحبت از آن می شد متفاوت است. حالا باید دید افرادی که با قاطعیت حرف از هزینه 500 میلیون تومانی حضور فیگو در برنامه نود می زدند، برای این موضوع چه جوابی دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir