مبلغ قرارداد سنگین كرانچار با سپاهان
گفته می شود دلیل حمایت مسئولان سپاهان از کرانچار مبلغ قرارداد اوست که 700 هزار یورو می باشد!

مبلغ قرارداد كرانچار با سپاهان چقدر است؟

سپاهان نیم‌فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده دوازدهم و كسب فقط 15 امتیاز به پایان رساند. حتی بدبین‌ترین طرفدار سپاهان هم تصور نمی‌كرد این تیم با آن همه خرید تابستانی و هدایت زلاتكو كرانچار چنین نتایجی بگیرد اما این اتفاق افتاد تا سپاهان در جمع تیم‌های پایین جدولی شرایط نابسامانی را تجربه كند.

كابوس این فصل زردپوشان با باخت به استقلال تكمیل شد تا سپاهان با ایستادن در پله دوازدهم جدول رده‌بندی بیشتر از همیشه طرفدارانش را ناامید كند. اتفاقی كه به نظر می‌رسید زمینه‌ساز تصمیمات بزرگ و جنجالی در این باشگاه و ایجاد شوك برای فرار از این وضعیت شود اما باز هم این اتفاق رخ نداد. كرانچار همچنان با روند ناامیدكننده‌ای كه روی نیمكت رهبری تیم داشت از سران باشگاه رأی اعتماد گرفت و باز هم این فرصت را پیدا كرده تا سپاهان را به روزهای خوبش برگرداند.

گفته می‌شود مبلغ قرارداد كرانچار بدون آپشن‌هاى در نظر گرفته شده حدود ٧٠٠ هزار یورو است كه این رقم او را از مربیان گران لیگ برتر كرده است. می‌گویند یكى از دلایلى كه مدیران كم‌تحمل سپاهان نتوانسته‌اند كرانچار را از كار بركنار كنند همین رقم سنگین قرارداد اوست.

با این حال مسعود تابش، قائم‌مقام باشگاه سپاهان، در این خصوص می‌گوید: حفظ كرانچار هیچ ربطی به مبلغ قرارداد او نداشت. در ضمن وقتی مبلغ قرارداد رسانه‌ای می‌شود باید به این موضوع هم اشاره كرد كه این مبلغ برای یك فصل است یا دو فصل. ما با كرانچار قرارداد دوساله امضا كردیم در ضمن باید بگویم كه مبلغ قرارداد او 700 هزار یورو نیست و یك مبلغ مناسب است.

تابش در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأكید می‌كند: شرایط تیم و عملكرد سپاهان در كمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت و من به عنوان دبیر كمیته فنی باید بگویم كه تمامی اعضا به توانایی‌های كرانچار اعتقاد دارند. در نهایت اعتقاد كادر فنی و تصمیم هیئت‌مدیره این بود كه كرانچار كارش را ادامه دهد و شایعاتی كه مطرح شده است، صحت ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی