من عادل فردوسی‌پور، سالم و سلامت هستم!
عادل فردوسی پور یکی از سالم ترین افرادی است که در میشناسیم, به همین جهت باید احترام ویژه ای برای او قائل شد!

سالم و سلامت مثل فردوسی پور

 آموزش دكوپاژ و فن و فنون مجري‌گري و هزار داستان ديگر در باره عادل فردوسي‌پور سر جاي خود‌‌؛ هر دوست خوبی می تواند عادل را از ظن خود تحليل كند و هزاران ايراد هم از او بگيرد اما يك مسئله مهم در مورد فردوسی پور وجود دارد‌‌؛

*او از نظر سالم بودن و اداره بی حرف و حديث برنامه 90 فوق‌‌‌العاده كار كرده است. 18 سال است كه عادل فردوسی پور در برنامه 90 كار می كند اما هرگز او را در هيچ جا نديده‌ايم. هرگز او را در دفتر مديران نديده‌ايم. او را در حد يك مشاور هم نديده‌ايم. فردوسی پور را در خيلي جاها كه ديگران هستند، رؤيت نكرده‌ايم.

اين‌ها كه سهل است‌‌؛ تمام مجريان برنامه‌های تلويزيونی را در مناسبت‌ها ديده‌ايم اما فردوسی پور را حتي در يك برنامه مناسبتی و سكه‌ای نديده‌ايم.

از فردوسی پور می توانند ايراد بگيرند و او را نقد كنند. حتی مثل بعضی ها چگونگي دكوپاژ كردن را به او ياد بدهند. می توانند مثل آنهايی كه به هر دليلی زور تحكم دارند، به او بگويند به دوربين نگاه كند، هر كاري از اين قبيل را مي‌توانند انجام بدهند اما هرگز نمی توانند ادعا كنند در سلامت فردوسی پور ترديد دارند.

بايد جای فردوسی پور بود و 18 سال در صدر يك برنامه تلويزیونی ايستاد و بعد به همه با خيال راحت گفت من عادل فردوسی پور، سالم و سلامت به راهم ادامه داده‌ام. اين كار آسان نيست...



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی