واکنش ایسکو به حرکت عجیبش در ال کلاسیکو! عکس
ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید به اتهاماتی که به او برای خودداری از گرم کردن خود برای رفتن به میدان در ال‌کلاسیکو شکل گرفته است، پاسخی تند داد.

واکنش تند ایسکو به حاشیه های بازی دیروز ال کلاسیکو

به دنبال ال‌کلاسیکو امشب (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که با پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا خاتمه یافت، شائبه‌هایی در رسانه‌ها و فضای مجازی شکل گرفت مبنی بر اینکه ایسکو، بازیکن که از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد، از عمل به فرمان زین‌الدین زیدان برای گرم کردن خودش برای رفتن به زمین بازی در نیمه دوم خودداری کرده است.

تصور می‌شد ایسکو یکی از تعویضی‌های رئال مادرید باشد اما اخراج دنی کارواخال به دلیل ارتکاب خطای هند عمدی که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود بارسا و گل دوم این تیم شد، برنامه‌های تاکتیکی زیزو را تغییر داد و او نخست بنزما را از میدان بیرون کشید تا ناچو را به جای او به زمین بازی بفرستد و در ادامه هم با فرستادن بیل و آسنسیو به میدان هر سه تعویضش را انجام داد و به این ترتیب فرصتی برای رفتن ایسکو به میدان فراهم نشد.

ایسکو با اشاره به این موضوع در خطاب به نشریه مادریدی آس که او را به سرپیچی از فرمان زیدان متهم کرد، در صفحه توئیتر خود نوشت: از گفتن چرندیات دست بردار! دو هم‌تیمی من رفته بودند که خودشان را گرم کنند ... نمی‌دانستم که ما می توانیم ۴ تعویض داشته باشیم.


متن منتشر شده توسط ایسکو

متن منتشر شده توسط ایسکو



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir