همه چیز درباره نامزد 42 ساله و جذاب سسک فابرگاس 30 ساله! عکس
سسک فابرگاس فوتبالیست 30 ساله قرار است پس از 7 سال با نامزد خودش که لبنانیو 42 ساله است، ازدواج کند.

همه چیز درباره نامزد سسك فابرگاس

سسك فابرگاس بالاخره تصمیم گرفته تا به زندگی خود سر و سامان بدهد و تجربه جدیدی را آغاز كند. هافبك اسپانیایی چلسی قصد دارد در هفته آینده رابطه خود با دانییلا سمعان را رسمی كند. رابطه‌ای كه 7 سال پایدار بوده و خبر ازدواجشان حسابی در رسانه‌ها سر و صدا به پا كرده است.

12 سال بزرگتر

در دنیای امروز دیگر سن و سال معنی ندارد و مهم نیست كه مرد از زن بزرگتر باشد یا بر عكس. این اتفاق بیشتر در بین چهره‌های مشهور رواج دارد. از امانوئل ماكرون رئیس‌جمهور فرانسه كه همسرش 25 سال از خودش بزرگتر است و معلم دوران مدرسه‌‌اش بوده گرفته تا جرارد پیكه كه 10 سال از شكیرا كوچكتر است یا زلاتان كه همسرش 11 سال از خودش بزرگتر است، همگی در این دایره قرار می‌گیرند. برای سسك فابرگاس همچنین اتفاقی رخ داده است. فابرگاس در حالی عاشق دانیلا شده كه او 42 ساله و 12 سال از سسك بزرگتر است. اتفاقی كه از نظر فابرگاس 30 ساله اهمیتی ندارد.

جدا شده همراه 2 فرزند

خانم سمعان قبل از اینكه با فابرگاس آشنا شود یك ازدواج دیگر داشت. او همسر شخصی به نام الی تكتوك بود كه حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های ماریا و ژوزف هستند. فرزندان ازدواج قبلی دانییلا هم‌اكنون با خودش زندگی می‌كنند.


سسك فابرگاس و نامزد 42 ساله اش!

سسك فابرگاس و نامزد 42 ساله اش!

3 فرزند از سسك

فابرگاس و سمعان از سال 2011 رابطه‌شان را باهم شروع كردند كه در این مدت صاحب 3 فرزند شدند. لیا اولین فرزندشان بود كه اكنون 4 سال دارد، كاپری سال 2015 به دنیا آمد و اخیراً هم در ماه آوریل یك فرزند دیگر به اسم لئوناردو را صاحب شدند. با 2 فرزندی كه دانیلا از ازدواج قبلی‌‌اش داشت جمع خانواده فابرگاس به 7 نفر می‌رسد تا جزو خانواده‌های پرجمعیت قرار بگیرند.

اولین ملاقات

داستان به سال 2011 برمی‌گردد و زمانی كه سسك در آرسنال حضور داشت و هنوز به بارسلونا برنگشته بود. یك‌بار كه فابرگاس برای صرف غذا در یك رستوران ژاپنی واقع در لندن حضور پیدا كرده بود، دانییلا را می‌بیند. باتوجه به اینكه پسر دانییلا یعنی ژوزف بسیار به فابرگاس علاقه‌مند بود، به سمت میز سسك رفت و از او برای پسرش تقاضای امضا كرد. ظاهراً سسك از خانم دانیلا خوشش می‌‌آید و دو طرف باهم شماره رد و بدل می‌كنند. داستان دیگر این است كه عده‌ای می‌گویند دانیلا موقع خروج از رستوران، شماره تلفنش را روی میز فابرگاس گذاشته است.

خیانت به تكتوك

این در حالی بود كه به گفته الی تكتوك همسر سابق دانیلا كه یكی از تاجران ثروتمند لندن است، در آن زمان دانیلا هنوز همسرش بود و با ادامه دوستی با سسك به او خیانت كرد. تكتوك كه هنوز فابرگاس را بابت از دست دادن همسرش مقصر می‌داند پس از كشمكش‌های دو طرف برای جدایی، از سوی دادگاه به پرداخت یك میلیون پوند به همسرش محكوم شد تا طلاق صورت بگیرد و دانیلا با جیبی پر پول به سمت سسك برود!

دوستان صمیمی

دانییلا چند سالی است كه با آنتونلا روكوزو همسر لیونل مسی دوستی صمیمانه‌ای دارد و به همین دلیل خود فابرگاس و مسی هم در اكثر تعطیلی‌ها در كنار هم به همراه همسرانشان دیده می‌شوند. همسر لوئیس سوارس هم مدتی است كه به جمع دانییلا و آنتونلا اضافه شده و ارتباط دوستانه‌ای بین آنها شكل گرفته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی