توطئه مصدومیت امید عالیشاه مقابل پرسپولیس!!
امید عالیشاه هافبک سابق پرسپولیس نتوانست از انگیزه بالای خود برای تقابل با تیم سابقش سود ببرد و با بدشانسی مواجه شد.

علت تعویض امید عالیشاه در دیدار مقابل تراکتورسازی

امید عالیشاه که یک فصل تمام دور از ترکیب تراکتورسازی قرار داشت، در ابتدای نیم فصل لیگ هفدهم در شرایطی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد که غالب اوقات را با تمرینات اختصاصی دنبال کرده بود. او البته در بازگشت به ترکیب این تیم توانست با سود بردن از انگیزه بالای خود زننده یکی از گل‌های تیمش برابر استقلال خوزستان باشد تا هواداران مغموم این تیم را بابت اتفاقاتی که باعث شده بود از شرایط ایده آل خود فاصله بگیرند، کاملا به آینده امیدوار کند.

عالیشاه در دومین گام بازگشت خود در قامت سرباز تراکتورسازی جدال با تیم سابقش را در پیش داشت؛ جدالی که انگیزه و شاید نام آن را انتقام هم میتوان گذاشت. عالیشاه در زمان حضورش در پرسپولیس و همکاری با برانکو ایوانکوویچ در مقطعی به مشکل برخورده بود. جذب وحید امیری درست در پستی که او توانسته بود فصل قبلش را با عنوان برترین پاسور لیگ به انتها برساند یک زنگ خطر محسوب می‌شد و بعد از آن نیز اخباری مبنی بر درگیری و مشکلات بین او و سرمربی تیم منتشر شد. در نهایت در نیم فصل با توجه به فرا رسیدن دوران سربازی مجبور به ترک این تیم شد؛ ترکی که البته از سوی مسئولان باشگاه با الفاظ عجیبی همچون خائن و بی تعصب همراه شد و برانکو نیز برخلاف احمد نوراللهی برای کاپیتان دوم تیمش مراسم خداحافظی در نظر نگرفت.

عالیشاه در تراکتورسازی نیز با بدشانسی مواجه شد و درست در زمانی که قصد داشت با عملکرد خود برای تیم سابقش خط و نشان بکشد و در ترکیب تراکتورسازی موفق به گلزنی نیز شده بود، با نامه ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات این باشگاه از ترکیب که نه از لیست و تمرینات سرخپوشان تبریزی نیز دور شد.

عالیشاه تمام نیم فصل گذشته را به تمرینات اختصاصی گذراند و در فصل جدید نیز همین اتفاق برای او تکرار شد تا از حال و هوای فوتبال کاملا دور شود. با این حال در فاصله هفته‌های کوتاه تا پایان محرومیت تراکتورسازی بار دیگر از سوی گل محمدی به تمرینات این تیم فراخوانده شد. عالیشاه در اولین هفته بعد از بازگشت به ترکیب نیز موفق شد برای تی‌تی‌های محبوب تبریز گل بزند تا انگیزه بالای خود را برای تقابل با تیم سابقش به نمایش بگذارد. دیدار هفته دوم از دور برگشت لیگ و جایی که او قصد داشت برابر برانکو به بهترین شکل توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد و از انگیزه توام با انتقام نیز همراه بود.

او که در دقایق کوتاه حضورش با سرعت جالب توجه و قابلیت حفظ توپ شرایط را برای مدافعان پرسپولیس سخت کرده بود ناگهان در اواسط نیمه اول در یک کورس دچار آسیب دیدگی شد و مجبور به ترک زمین شد. ترکی که مسلما خودش بابت آن عصبانی‌تر از هر کس دیگری است و گرفتگی و سوختگی عضله یک اتفاق بزرگ پیش چشمان برانکو و هواداران این تیم را از او دریغ کرد.

با این حال لحظاتی بعد از این تعویض اتفاق تلخی رخ داد و هواداران خشمگین تراکتور بابت شکست برابر پرسپولیس این تعویض و مصدومیت را ناشی از لطف او به تیم سابقش دانستند و با هجوم به صفحه‌ی رسمی‌اش او را مورد سرزنش و دشنام قرار دادند. اتهامی که در نشست خبری یحیی گل محمدی نیز به آن پرداخته شد و سرمربی تراکتورسازی که رابطه‌اش با این بازیکن مربوط به پیش از زمان حضورش در تراکتورسازی است قاطعانه آن را رد کرد.

مطمئنا نمی‌توان اتفاقاتی که در طول آخرین نیم فصل حضور امید عالیشاه در پرسپولیس به او گذشته را نادیده گرفت و این مصدومیت را یک توطئه علیه تراکتورسازی قلمداد کرد، چرا که این بازیکن به هرحال می‌تواند در پایان دوران سربازی‌اش به جمع پرسپولیس بازگردد و نیاز به این بذل و بخشش غیرجوانمردانه نخواهد داشت. در سمت مقابل نیز مرتبط دانستن شکست تراکتور به تعویض عالیشاه نیز عجیب و دور از انصاف است و شاگردان برانکو در طول هفته‌های اخیر با روند موفقی که دنبال کرده‌اند اکنون با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول حضور دارند و غیبت و کم کاری یک بازیکن نمی‌تواند دلیلی بر پیروزی آنها تلقی شود و این نکته را هم باید در نظر گرفت که تراکتور در نیم فصل اول رقابت‌ها بدون حضور بیش از 7 بازیکن از جمع فعلی در رقابتی نزدیک از شاگردان برانکو شکست خورده بود و چنین ادعایی بی‌‍انصافی نسبت به عملکرد دیگر بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com