آشتی کنان برانکو و کی روش!
سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تیم ملی به زودی در یک محفل دوستانه کدورت‌ها را کنار خواهند گذاشت.

جلسه برای آشتی کردن کی روش و برانکو

اختلاف کی‌روش و برانکو از جایی شروع شد که سرمربی پرسپولیس برنامه‌های سرمربی تیم ملی را خودخواهانه دانست و مدعی شد وی با این تصمیمات به باشگاه‌ها لطمه می‌زند!

برانکو  بعد از اینکه متوجه  شد کی‌روش روی ملی پوشان تیمش نفوذ کرده است اعلام کرد ملی پوشان پرسپولیس حق حضور در اردوهای تیم ملی را ندارند چون از باشگاه‌شان دستمزد می‌گیرند که البته این موضوع خیلی زود رفع و رجوع شد و تنها در حد یک اولتیماتوم رسانه‌ای باقی ماند.

اگر چه با وساطت مسئولان فدراسیون فوتبال آتش اختلافات کمی فروکش کرد اما درخواست کی‌روش از باشگاه‌ها برای زیر نظر گرفتن ریکاوری بازیکنان شاغل در لیگ باز هم باعث خشم برانکو شد و حتی کنایه‌ای به وی زد. برانکو در اظهار نظرش به یکی از خبرگزاری‌ها گفت:با بالاترین مدرک مربیگری دنیا دوست دارم بدانم کی‌روش چگونه بازیکنان لیگ را آماده می‌کند. همین موضوع به گوش کی‌روش رسید ولی او موضع گیری نکرد اما مصاحبه جنجالی زلاتکو کرانچار با یکی دیگر از رسانه‌های دولتی این بار صدای کی روش را در آورد.

کرانچار از سرمربی تیم ملی سوال کرد که دوست دارد دقیقا منظور کی‌روش را از حضور بازیکنان یک روز بعد از مسابقه بداند که کی‌روش به او پاسخ داد:بعد از ۳۶ سال تجربه بین‌المللی و حرفه‌ای و پس از گذشت هفت سال از نتایج و دستاوردهای تاریخی برای فوتبال ایران اگر همکار عزیز بنده جناب آقای کرانچار هنوز من را نمی‌شناسند و به من اعتماد ندارند هیچ وقت این شناخت را پیدا نخواهند کرد و اعتماد نخواهند داشت.

با این پیش زمینه اختلافات حالا خبر می‌رسد روند کار به شکلی پیش رفته که قرار است قبل از به وجود آمدن چالش بزرگ باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم ملی کی روش و برانکو در دیداری کدورت و اختلاف را کنار گذاشته و در آستانه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی دور یک میز بنشینند.

افشین پیروانی که زمانی در تیم ملی نقش سرپرست را ایفا می‌کرد و رابطه خوبی با کی‌روش دارد حالا به عنوان سرپرست پرسپولیس مقدمات رویارویی کی‌روش و برانکو را فراهم کرده و قرار است به زودی این دو در یک محفل دوستانه به اختلافات پایان بدهند.
از سوی دیگر قرار است کادر فنی تیم ملی به زودی نشستی را با دیگر مربیان باشگاهی برگزار و راه‌کارهای آنها را نیز برای آماده سازی تیم ملی در جام جهانی دریافت کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir