تهدید به انتشار عکس و فیلم های خصوصی ارتباط مربی سرشناس با یک زن!
مربی سرشناس فوتبال کشورمان بخاطر ارتباط پنهانی با یک زن, دچار مشکلات زیادی شده است!

اخاذی از آقای سرمربی توسط یک زن

فوتبال ايران همچنان درگير حاشيه‌ها و اتفاقات تلخ است و در اين سال‌ها نيز برخي از بازيكنان و مربيان كارشان به مراجع قضايی رسيده است. جديدترين ماجرا اما مربوط به يكی از مربيان سرشناس فوتبال ايران است كه در يك تيم پرطرفدار مربيگری می كند.

اين مربی ايرانی كه قبلاً هم با برخی حاشيه‌ها در زندگی شخصی اش خبرساز شده بود، اين بار هم حاشيه‌ساز شده و اتفاقاتی در زندگی اش افتاده كه حسابی او را به دردسر انداخته است.

اين مربی چند ماه قبل با يك زن آشنا شد اما ارتباط آنها چندان طولانی نبود. مربی سرشناس كه در سال‌های قبل در تهران و يكی از شهرستان‌هاي ديگر هم حاشيه‌هايی برايش ايجاد شده بود، فكر نمی كرد بعد از پايان ارتباط با اين زن، برايش دردسر درست شود.

ماجرا از اين قرار است كه مربی مورد نظر تهديد شده و اين زن به او گفته عكس‌ها و فيلم‌های خصوصی شان در گذشته را منتشر خواهد كرد. اين در حالی است كه آقای مربی هرگز تصور نمي‌كرد طرف مقابلش عكس و فيلم‌ها را در موبايلش ذخيره كرده باشد.

نكته جالب اينجاست كه مدتی پيش يكی از مربيان فوتبال ايران هم با چنين دردسری مواجه شد و يك زن چند بار از او پول گرفت تا عكس‌ها و فيلم‌هايشان را منتشر نكند.

اين موضوع را يك منبع آگاه گفته و به نظر می رسد چنين حاشيه‌هايی برای مربيان و بازيكنان همچنان ادامه دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی