پاسخ حمید درخشان به شایعات درباره برادر همسرش!
شایعاتی درباره برادر همسر حمید درخشان مطرح شده است که این مربی مجبور به واکنش دربرابر این شایعات شده است.

پاسخ حمید درخشان به شایعات اخیر

بعد از عملکرد مثبت تیم نفت تهران مقابل سرخپوشان و حواشی اخیر پیرامون قرارداد مسعود همامی در پرسپولیس به سراغ حمید درخشان، مربی فصل چهاردهم سرخپوشان در لیگ برتر رفتیم تا نظرش را در مورد این اتفاقات جویا شویم.

درخشان در رابطه با تساوی پرسپولیس و نفت گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما غیبت چند بازیکن باعث شده در گلزنی به مشکل بخورند و در طرف مقابل نفتی قرار داشت که با تزریق پول روحیه و انگیزه دوچندانی پیدا کرده بود و خیلی خوب دفاع کرد.

درخشان که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، پیرامون نتایج این تیم و کسب یک پیروزی در ۴ بازی آخر شاگردان برانکو گفت: هر تیمی ممکن است افت کند که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست ولی این تیم به حالت عادی بازمی‌گردد و فکر نمی‌کنم کسی جلودار پرسپولیسِ برانکو باشد.

درخشان در رابطه با شایعات پیرامون قرارداد همامی هم واکنش نشان داد و گفت: قرارداد همامی کمتر از سالی ۲۰۰ میلیون بوده و اگر هم پرسپولیس بیشتر جریمه می‌شود، برای دیرکرد است. کسانی که می‌گویند برادر همسرم در قراردادها نقش داشته، دروغگو هستند چون من در این فوتبال تنها هستم و تیم را خودم بستم. بازیکنان مستقیم با مدیرعامل روبه‌رو بودند و من نه دلال دارم و نه ایجنت و نه هیچ‌کسی که بخواهد در فوتبال به من کمک کند.

درخشان در پایان این مصاحبه اضافه کرد: کسانی که این حواشی را می‌سازند، افراد بیکاری هستند که روی حسادت و دشمنی، تهمت می‌زنند. چرا زمانی که علیپور را به پرسپولیس آوردم، کسی این حرف‌ها را مطرح نکرد؟ او آقای گل لیگ است ولی همه به همامی توجه می‌کنند. بروید در فدراسیون قراردادش را ببینید که کمتر از ۲۰۰ میلیون بوده است. خواهش می‌کنم اگر کسی حرفی می‌زند، با سند و مدرک باشد نه خیالبافی.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی