افت شدید قیمت کریستیانو رونالدو در بازار خرید و فروش بازیکنان
با شرایط فعلی که کریس رونالدو دارد قیمت او روز به روز پایین‌تر می‌آید و حالا دیگر ستاره گرانقیمت دنیای فوتبال نیست!

رونالدو چقدر می ارزد؟

کریستیانو رونالدو به رغم فتح جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلای سال 2017، روزهای سختی را پشت سرمی‌گذارد و همین باعث شده تا ارزش و قیمت او حسابی پایین بیاید. طبق گزارش منتشره در CIES  که آنالیز و نظارت بر عملکرد بازیکنان فوتبال را برعهده دارد، کریس در رتبه چهل و نهم در لیست ارزشمندترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار گرفته است.

این رنکنیگ، برپایه عملکرد فوتبالیست‌ها تهیه شده و بازیکنان به ترتیب ارزش و قیمت‌شان در بازار نقل و انتقالات فوتبال در آن قرار می‌گیرند. نیمار با ارزش 213 میلیون یورویی در صدر این رنکینگ است و ارزش فعلی کریس 80/4 میلیون یورو ارزیابی شده است.

لئو مسی با 202/2 میلیون یورو و هری کین با 194/7 میلیون یورو در جایگاه های دوم و سوم هستند.

اولین دروازه‌بانی که نامش در این لیست قرار گرفته، مارک آندره تراشتگن است که ارزشش در بازار نقل و انتقالات96/4 میلیون یورو محاسبه شده. دیگر بارسایی ها حاضر دراین لیست، لوئیس سوارس با ارزش124/7 میلیون یورو، کوتینیو به ارزش 123 میلیون یورو و اومتیتی با ارزش101/5 میلیون یورو هستند که به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم، شانزدهم و بیست‌و‌پنجم قرار گرفته‌اند و ارزشمندترین بازیکن رئال، ایسکو است که با ارزشی در حدود85/4 میلیون یورو رده چهل وپنجم را در اختیار دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی