دردسری كه نزديک بود سروش رفيعی برای طارمی در قطر درست كند!
مهدی طارمی و سروش رفيعی از رفقای نزديك هم هستند اما نزدیک بود که یک اشتباه از طرف سروش رفیعی, آینده مهدی طارمی را خراب کند.

پیشنهاد غیرحرفه ای از طرف دوست سروش به طارمی!

مهدی برای رفتن به قطر از سروش مشاوره گرفت. رفیعی بود كه به او گفت حتماً به این كشور برود و برای رسیدن به پول و آرامش، چند صباحی را آنجا بگذراند.

خود رفیعی چنین كاری كرد. قید تیم ملی را زد تا بتواند پول دربیاورد. می‌دانست اگر به قطر برود، جایی در ایده‌های كی‌روش نخواهد داشت. فرق او و كاوه رضایی همین بود. كاوه كه می‌توانست چندین و چند برابر سروش در قطر پول بگیرد، به رفیعی نشان داد یك بازیكن حرفه‌ای چطور فكر می‌كند.

قید پول را زد و حالا در بلژیك بهترین بازیكن شده و كی‌روش او را به تیم ملی بازگردانده است. سروش اما راهی قطر شد و ناخودآگاه قید تیم ملی را هم زد و حالا با این مسئله به سادگی كنار آمده است.

وضعیت طارمی اما با سروش فرق می‌كند. او بازیكن تیم ملی است و به جام جهانی‌ هم می‌رود. در هر صورت طارمی با مشاوره‌های این بازیكن و همین‌طور مرتضی پورعلی‌گنجی عازم قطر شد اما هفته گذشته مشكلاتی در قطر پیش آمد كه نزدیك بود باشگاه الغرافه معامله را به‌هم بزند!

منابع خبری فاش كرده‌اند این مشكل به سروش رفیعی مربوط می‌شود. ماجرا هم از شبی آغاز می‌شود كه طارمی به قطر می‌رسد و رفیعی به هتل او می‌رود. این دو بعد از خوش و بش گرم راهی منزل رفیعی می‌شوند. گویا فردی در خانه سروش بوده كه از دوستان نزدیك این بازیكن به حساب می‌‌آید و از كودكی با هم بوده‌اند.

این‌ فرد به طارمی پیشنهاداتی می‌دهد و حرف‌هایی می‌زند كه بازیكن تیم ملی را هوایی می‌كند. طارمی هم كه تصور می‌كند راهی كه او نشان داده راه بهتری است، به مسئولان الغرافه چیزی می‌گوید كه شدیداً آنها را ناراحت می‌كند. درباره جزئیات این حرف‌ها بعداً چیزهای بیشتری خواهیم نوشت اما در همین حد بدانید كه راهنمایی‌های غلط آن ‌فرد نزدیك به سروش رفیعی، معامله طارمی و الغرافه را تا مرز خراب شدن پیش ‌برد.

طارمی هم یك روز بعد می‌فهمد چه اشتباهی مرتكب شده و كلاً بی‌خیال می‌شود تا دوباره اوضاع به حالت عادی برگردد و مشكل حل شود. مذاكرات طارمی و الغرافه از چندین ماه در جریان بود و چند هفته قبل توافقات صورت گرفت ولی رفیعی با معرفی طارمی به رفیقش و همین‌طور نشان دادن راه اشتباه نزدیك بود معامله او را خراب كند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی