افشاگری درباره مبلغ قرارداد تبلیغاتی مهدی مهدوی كیا و سود عجیب بازیکن معروف!
گفته می شود مهدی مهدوی كیا برای قرارداد تبلیغی خود مبلغی در حدود 500 میلیون تومان گرفته است!

سود چند صد ميليونی بازيكن معروف از قرارداد مهدوی کیا!

مهدی مهدوی كیا چهره محبوبی در فوتبال ایران به حساب می‌‌آید. او جزو بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است‌‌؛ كسی كه همه از او تعریف می‌كنند.

چند صباحی است برندهای تبلیغاتی به چهره‌های محبوب نسل 98 واكنش مثبتی نشان داده‌اند. احمدرضا عابدازده، علی دایی و...  از جمله چهره‌هایی هستند كه با استقبال تبلیغاتی خوبی روبه‌رو شده‌اند. اخیراً مردمی كه از اتوبان‌های مختلف تهران رد می‌شدند، تابلوهای تبلیغاتی جدیدی دیدند كه به تصاویر مهدی مهدوی‌كیا مزین شده بود. خود او در این باره می‌گوید: «بله، این یك پروژه تبلیغاتی بود كه ما صحبت كردیم و به توافق رسیدم این كار انجام دهیم.»

هنوز كسی درباره جزئیات این قرارداد تبلیغاتی توضیحی نداده است و نمی‌داند مهدی مهدوی‌كیا چه رقمی از این برند دریافت كرده ولی خبرهای تازه‌ای در این زمینه به گوش‌مان رسیده كه جالب است. شنیده می‌شود دریافتی مهدی مهدوی‌كیا از این قرارداد تبلیغاتی چیزی حدود 500 میلیون تومان بوده است. معمولاً فوتبالیست و چهره‌های مطرح از تبلیغات برای برندها چنین پولی نصیب‌شان می‌شود.

مثلاً جواد نكونام كاپیتان سابق تیم ملی هم قبل از جام جهانی‌ 2014 قراردادی در همین حد و حدود با یك شركت امضا كرد. گفته می‌شود قراردادهای عابدزاده هم معمولاً در این رنج قیمت است. درباره قرارداد مهدوی‌كیا اما چیزی كه جالب بوده، به مبلغ دریافتی‌‌اش برنمی‌گشته بلكه مربوط به حضور یك فوتبالیست دیگر بوده است.

منابع خبری فاش كردند این فوتبالیست معروف عامل اصلی امضای این قرارداد تبلیغاتی بوده و متعاقباً از این قرارداد سهم برده است ولی نه سهمی عادی! معمولاً سودی كه از این قراردادهای تبلیغاتی به واسطه‌ها می‌رسد 10 درصد است.

حالا ممكن است دو طرف سر این مسئله توافق كنند و سود واسطه بالای 10 درصد هم برود اما در قرارداد مهدوی‌كیا درصدها متفاوت بود و شنیده می‌شود آن بازیكن معروف به همراه یك‌فرد دیگر چند صد میلیون گیرشان آمده است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی