قهر دسته جمعی بازیکنان استقلال با حسینی! حسینی زیر منگنه!
حسین حسینی این روزها از سوی بازیکنان استقلال مورد استقبال قرار نمی گیرد و گویا با او قهر کرده اند!

قهر دسته جمعی استقلالی ها با دروازه بان رکورد شکن

رکوردشکنی در لیگ برتر فوتبال ایران و تبدیل شدن به بهترین دروازه بان تاریخ از لحاظ کلین شیت برای حسین حسینی اتفاقات خوبی را رقم نزد.

او بلافاصله پس از این اتفاق وارد حاشیه شد. پس از اینکه به برنامه نود رفت کلامی درباره نقش مدافعان استقلال در شکل گیری رکوردش به زبان نیاورد تا مدافعان این تیم از دست وی به شدت ناراحت و عصبانی شوند. او بعد از آن هم وقتی متوجه شد که در دیدار با پدیده شفر تصمیم گرفته از رحمتی درون دروازه استفاده کند در اقدامی عجیب و بدون توضیح تمامی هم تیمی هایش را در اینستاگرام آنفالو کرد اما ساعتی بعد دوباره پشیمان شد آنها را فالو کرد.

بگذریم از اینکه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال از دنبال کردن مجدد صفحه این دروازه بان در اینستاگرام خوددداری کردند.

در حالی که بسیاری از هواداران نسبت به نیمکت نشین شدن حسینی یک هفته پس از رکوردزنی اعتراض داشتند و بابت تصمیم شفر معترض بودند اما به نظر می رسد شفر حداقل در این مقطع تصمیم درستی را گرفته است. او به این دلیل حسینی را نیمکت نشین کرد که متوجه رفتارهای خودخواهانه او و البته قدرنشناسی اش در برابر مدافعان این تیم شده بود.

اکنون خبر می رسد حسین حسینی شرایط بدی را در باشگاه استقلال پشت سر می گذارد. اکثر بازیکنان استقلال با او رفتار سردی دارند که این موضوع در روحیه سنگربان آبی ها تاثیر بدی گذاشته است.

نه تنها حسینی در این میان تقصیر دارد که سایر بازیکنان استقلال نیز کار اشتباهی کرده اند که این چنین هم تیمی خود را از لحاظ روحی به هم می ریزند. البته در این میان نقش باشگاه استقلال غیر قابل توجیه است، باشگاهی که هنوز نمی داند بازیکنانی مثل حسینی را از لحاظ فکری چگونه هدایت کند تا مشکلاتی از این دست ایجاد نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir