واکنش علی دایی به شایعه کتک زدن یک بازیگر و آشتی با علی کریمی
علی دایی پس از بازی مقابل سپیدرود رشت, به شایعه کتک کاری اش با یک بازیگر و همچنین آشتی با علی کریمی واکنش نشان داد

صحبت های علی دایی پس از بازی مقابل سپیدرود رشت

علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپیدرود در نشست خبری اظهار کرد: اول از همه این برد را به تیم سپیدرود و مردم خوب رشت تبریک می‌گویم. به نظر من بازی در نیمه اول پایاپای بود و حق‌مان شکست با یک گل نبود. در اواخر این نیمه هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در نیمه دوم در چند صحنه شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم. البته ما هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که شاید کمتر از فرصت‌های تیم سپیدرود بود. امروز یکی از بازی‌های بد تیم من بود.
سرمربی سایپا گفت: اگر در بازی دقت می‌کردید متوجه می‌شدید که بازیکنان سپیدرود با جان و دل بازی می‌کردند، تکل می‌زدند، خودشان را روی زمین می‌انداختند اما ما این فاکتور را کم داشتیم. شاید فوتبال را قشنگ‌تر بازی کردیم، اما این ویژگی را در تیم‌مان نداشتیم. ما از ابتدای لیگ تا الان مشکلاتی داریم که هنوز هم ادامه دارد. به خاطر همین مشکلات هر روز با تمرکزی که باید تمرین نمی‌کنیم. امروز هم بازیکنان من تمرکز لازم را نداشتند.

سرمربی سایپا درباره این شایعه که گفته می‌شود فردی را در هتل مورد ضرب و شتم قرار داده است گفت: اصلا این فردی که می‌گویید کیست؟ شما نباید بر اساس شنیده‌هایتان صحبت کنید. اگر این گونه باشد هر کسی می‌تواند هر چیزی بگوید.

علی دایی درباره اینکه با علی کریمی آشتی کرده است، گفت: مگر ما قهر بودیم که بخواهیم آشتی کنیم؟ شما اگر یک کلمه از من در این رابطه شنیده باشید می‌توانید بگویید که ما قهر بودیم و امروز آشتی کردیم. ما با هم هم‌بازی بودیم. الان هم هر دو در لیگ برتر تیم داریم و مطمئنا من برای همه هم‌بازی‌های سابقا آرزوی موفقیت دارم و چیزی خاصی بین ما نبود. رسانه‌ها خیلی به این موضوع بها دادند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir