ماجرای ازدواج فوتبالیست سرشناس از زبان آرایشگر همسرش!!
مائورو ايكاردی و همسرش واندا نارا یکی از جنجالی ترین زوج های دنیای فوتبال هستند اما این زوج چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟!

نحوه آشنايی مائورو ايكاردی و همسرش واندا چطور بود؟

آرایشگر اختصاصی واندا نارا، همسر سابق ماكسی لوپس و همسر فعلی مائورو ایكاردی در گفت‌وگویی اختصاصی از نحوه آشنایی واندا (كه حالا همسر و مدیر برنامه‌های ایكاردی است) با این ستاره آرژانتینی صحبت كرده.

این در حالی است كه خود ایكاردی اخیراً جزئیاتی را در مورد نحوه آشنایی‌‌اش با واندا بر زبان آورده بود ولی صحبت‌های آرایشگر واندا هم در نوع خود جالب توجه است.

واندا و ماكسی لوپس در نوامبر سال 2013 از هم جدا شدند و در آن زمان واندا پیغام قاطعانه‌ای را برای اعلام این خبر در توئیترش نوشت: «عشق من تا اینجا رسید.»

هشت روز بعد، ایكاردی كه تا آن زمان دوست لوپس بود، در توئیتر به واندا ابراز علاقه كرد و نوشت: «واندا نارا، دوستت دارم. هیچ وقت برایم ساده نیست از احساسم صحبت كنم چون فهمیده‌ام این دو كلمه، احساسی بی‌پایان را به همراه دارند.» و از آن زمان بود كه جنجال‌ها آغاز شد.

پنج سال بعد از آشنایی واندا و ایكاردی، برنامه آرژانتینی «ال تراتامینتو» از كنی پالاسیوس، آرایشگر اختصاصی واندا نارا دعوت كرد و صحبت‌های او در مورد ارتباط این زوج جوان شنیدنی بود: «واندا به آرژانتین آمد. همه از جدایی‌‌اش صحبت می‌كردند. ما همدیگر را دیدیم و او عكس‌های مائورو ایكاردی را به من نشان داد. به خاطر ضبط برنامه‌ای كه با او در برزیل داشتیم، كمی او را می‌شناختم و واندا نظر من را پرسید. جالب است این را بگویم قبل از اینكه واندا و ایكاردی نامزد كنند، واندا چند دختر جوان را برای آشنایی به مائورو معرفی كرده بود. مثلاً خواهرش زائیرا را. ولی زائیرا از ایكاردی خوشش نیامده بود. واندا خیلی دوست داشت تا ایكاردی را با كسی آشنا كند و برایش همسر ایده‌آلی بیابد. آنها دوستان خوبی بودند.»

البته طبق صحبت‌های واندا و وكلایش، ایكاردی دلیل جدایی او از ماكسی لوپس نبوده و خیانت‌های ماكسی باعث شده آنها بعد از سال‌ها زندگی از هم جدا شوند.

كنی پالاسیوس در توضیح در مورد اینكه چطور دوستی معمولی ایكاردی و واندا به ازدواج منتهی شد، گفت: «وقتی خانمی در شرایط روحی بدی هست و دوستی دارد كه در دردها و غصه‌ها همراهی‌‌اش می‌كند و در نگهداری بچه‌ها به او كمك می‌كند، خب در آن لحظات او از لحاظ روحی تنهاست و به حمایت نیاز دارد.»

البته ایكاردی در كتاب بیوگرافی‌‌اش نوشته این واندا بوده كه به او نزدیك شده ولی كنی یادآوری كرد ایكاردی هم در این قضیه نقش داشته: «واندا به بوینوس‌آیرس بازگشت تا بتواند با شرایط جدایی از لوپس كنار بیاید. دو روز بعد مائورو سوار بر هواپیما خودش را به آرژانتین رساند. بعد از بازگشت واندا با او دیدار كردم، خبر جدایی‌شان مثل بمب صدا كرده بود و آنجا بود كه او در مورد مائورو صحبت كرد و عكس‌هایی به من نشان داد و او را به من معرفی كرد. او همان زمان حس می‌كرد عاشق شده و در طول روز دائماً با ایكاردی از طریق تماس‌های ویدئویی در ارتباط بود. واندا نظر من را پرسید و من به او گفتم اگر ایكاردی را دوست دارد، به او فرصت بدهد.» و همین شد كه این آشنایی منجر به ازدواج ایكاردی و واندا شد و حالا آنها دو فرزند مشترك دارند.

واندا اخیراً در گفت‌وگو با روزنامه كوریره دلواسپورت در مورد آینده ایكاردی گفت: «در بازار اخیر نقل و انتقالات دو تیم بزرگ اعلام كردند خواهان جذب مائورو هستند. من در حال بررسی آینده او هستم. باید پیشنهادات را گوش كرده و شرایط را بررسی كنم.»

با وجودی كه او از این تیم‌ها نامی نیاورد ولی احتمالاً بحث رئال‌مادرید، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن مطرح است. نارا در عین حال در مورد شایعاتی راجع به همكاری با مینو رایولا به عنوان مدیر برنامه‌های همسرش واكنش نشان داد و گفت: «در طول بیش از سه سال، من تمام قراردادهای مائورو را پیش برده‌ام و دو بار با اینتر تمدید قرارداد كردیم. ایكاردی از شیوه و سبك كاری من راضی است و هیچ وقت به فكر تغییر دادن مدیر برنامه‌هایش نیفتاده. من احترام زیادی برای رایولا و همكارانی كه دوست دارند با مائورو كار كنند قائلم. ولی من تنها كسی هستم كه مسئول قراردادهای ایكاردی هستم و آینده ایكاردی باید زیر نظر من پیش برود. در طول سه سال اخیر همین‌طور بوده و در آینده هم همین‌طور خواهد بود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی