واکنش زیدان به آمدن نیمار به رئال مادرید با قیمت 400 میلیون یورو!
زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید درباره شرایط کریم بنزما و همچنین احتمال آمدن نیمار به رئال مادرید صحبت کرد.

نظر زین الدین زیدان درباره گل نزدن های کریم بنزما

رئال مادرید شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف ایبار می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: دیدار سختی خواهد بود. در ورزشگاهی کوچک برابر تیمی بازی خواهیم کرد که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. خود را برای انجام یک بازی خوب آماده کردیم. ایبار برای کسب سهمیه اروپا تلاش می کند.

سرمربی رئال مادرید درباره کریم بنزما اظهار کرد: عملکرد او برایم اهمیت دارد که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. دوست دارم گلزنی کند اما باید در رابطه با او صبور بود. او وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد و بازیکنان دیگر گلزنی می‌کنند تا پیروزی به دست آید. من نمی‌توانم در رابطه با او هواداران را راضی کنم. کسانی که از فوتبال شناخت دارند می‌دانند بنزما بازیکن خوبی است. همیشه برخی از بازیکنان محبوب هستند و بعضی دیگر نه. فوتبال این چنین است و بنزما در مدت ۹ سال خود را نشان داده است. او بازیکن خیلی خوبی است.

زیدان افزود: من او را دوست دارم اما آمار درباره‌اش صحبت می کند. چون بازیکن شماره ۹ است انتظار بیشتری از او دارند. از بنزما به خاطر گل نزدن انتقاد می کنند اما او کارهای دیگری نیز انجام می‌دهد. او گلزنی هم خواهد کرد. کسی که فوتبال را دوست دارد باید بنزما را نیز دوست داشته باشد!


باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار ۴۰۰ میلیون یورو ارزش گذاشته است. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: در مورد بازیکنی که به تیم من تعلق ندارد صحبت نمی‌کنم. پاری سن ژرمن ۲۲۲ میلیون یورو برای او پرداخت. چند سال پیش برای امضای قرارداد با من ۷۰ میلیون یورو هزینه شد. شاید ۱۰ سال بعد یا زودتر برای خرید یک بازیکن ۴۰۰ میلیون پرداخت کنند. نیمار می‌تواند در هر تیمی بازیکنی کند چون بازیکن توانمند و خوبی است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی