افشاگری پزشک بایرن مونیخ درباره شخصیت پپ گواردیولا
پزشک معروف تیم بایرن مونیخ با انتقاد از پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم او را آدمی توصیف کرد که سعی در پنهان‌کاری دارد.

اختلاف پزشک تیم بایرن مونیخ و پپ گواردیولا

جنگ میان پپ گواردیولا و دکتر هانس ویلهلم مولر ولفهارت، پزشک باشگاه بایرن مونیخ در زمان مربیگری سرمربی حال حاضر منچسترسیتی در آلیانتس آره‌نا را کمتر کسی است که از یاد برده باشد، جنگی که در نهایت منجر به خروج پزشک آلمانی از جمع باواریایی‌ها شد.

این جراح آلمانی اما حالا در کتاب شرح‌حال جدید خود اتهاماتی را علیه گواردیولا مطرح و او را از نظر شخصیتی فردی دارای مشکل دانسته است.

گواردیولا و مولر ولفهارت در دورانی که گواردیولا سرمربی باواریایی‌ها بود با یکدیگر درگیری‌هایی داشتند. گواردیولا از او به خاطر عدم حضور در تمرینات شاکی بود و مصدومیت‌های مکرر بازیکنانش به خصوص تیاگو آلکانتار را متوجه پزشک وقت باواریایی‌ها می‌دانست و مولر ولفهارت هم از گواردیولا به خاطر تمرینات سنگین و سبک بازی پرفشارش انتقاد می‌کرد.

اوج درگیری این دو نفر بعد از باخت 3 بر یک بایرن مونیخ برابر پورتو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای سال 2015 بود که در کنفرانس خبری پس از آن بازی گواردیولا پزشک تیم را به کم‌کاری در آماده کردن بازیکنان مصدوم تیم متهم کرد و به دنبال آن مولر ولفهارت و سه تن از اعضای کادر پزشکی بایرن مونیخ هم استعفا کردند.

مولر ولفهارت که پس از خروج گواردیولا از بایرن مونیخ دوباره به این تیم برگشت، در کتاب شرح حال جدید خود با عنوان «زندگی من و پزشکی من»  که بخشی از آن در نشریه بیلد آلمان منتشر شده، نوشته است:

* من فکر می‌کنم که پپ گواردیولا شخصیتی با اعتمادبه‌نفس ضعیف دارد و کسی است که همه چیز را از سایر مردم پنهان می‌‌کند. به همین دلیل من تصور می‌کنم که او مدام با ترس زندگی می‌کند.

و شاید متحمل باخت‌های فراوانی نشود، اما قدرت و اقتدارش را از دست می‌دهد. او همه چیز را بهتر از همه می‌دانست (کنایه) مثل اینکه پنج دقیقه گرم کردن قبل از بازی‌ها کافی است، اما این تشخیص او پیامد خوبی نداشت.

ظاهراً او مرا شخصی فرض کرده بود که هر لحظه آماده پذیرش دستوراتش است و هر زمان که بخواهد می‌تواند به او فرمان بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی