19 ستاره ای که پایان فصل بدون تیم می شوند!
طبق معمول هرسال وقتی فصل به پایان برسد بازیکنانی هستند که قراردادشان را تمدید نمی کنند و بازیکن آزاد خواهند شد و تیم‌ها باید از این فرصت برای خریدشان استفاده کنند.

بازیکنانی که پایان فصل قراردادی نخواهند داشت!

وقتی رقابت‌های این فصل لیگ‌های معتبر اروپایی به پایان برسد طبق معمول هر سال بازیکنان سطح بالایی آزاد می‎شوند و تیم‌ها می‌توانند آن‌ها را بدون پرداخت حق ترانسفر به باشگاه‌ها در اختیار بگیرند و فقط دستمزد خودشان را پرداخت کنند.

در این مطلب به 19 بازیکن بزرگ که در تاریخ ۳۰ ژوئن امسال بازیکن آزاد می‎شوند اشاره می‌کنیم.

این بازیکنان استفان دی‌وریج از لاتزیو، امره جان از لیورپول، ماریو بالوتلی از نیس، جک ویلشر از آرسنال، برنارد از شاختار دونتسک، مروان فلینی از منچستریونایتد، ژائو موتینیو از موناکو، جورجیو کیلینی از یوونتوس، آرین روبن از بایرن مونیخ، حاتم بن عرفا از پاری سن ژرمن، فاکوندو فریرا از شاختار دونتسک، اشرف حکیمی از رئال مادرید، دنی گارسیا از ایبار، جوئل روبلس از اورتون، فرانک ریبری از بایرن مونیخ، یایا توره از منچسترسیتی، سرخیو کانالس از رئال سوسیداد و ماکس میر از شالکه هستند.

هرچند این بازیکنان تا به حال قراردادشان را تمدید نکردند و به این دلیل بازیکن آزاد شده‌اند، اما در صورتی که قراردادشان تا آخر فصل تمدید شود از این لیست خارج می‎شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  mehrnews.com