آقای نماینده afc تعجب نکن؛ اینجا ایران است!
نماینده AFC از درخواست ایرانی ها برای باز کردن درب ورزشگاه از ساعت 10 صبح, تعجب کرد.

درخواست برای باز کردن در ورزشگاه آزادی از صبح

در جریان نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس - السد، ناظر چینی مسابقه با توجه به برگزاری مسابقه در ساعت 19:30 دقیقه ابتدا ساعت باز شدن درهای ورزشگاه را از ساعت 17:30 دقیقه اعلام کرد اما در ادامه، نماینده نیروی انتظامی پیشنهاد کرد، درهای ورزشگاه از ساعت 10 صبح باز شود.

در ادامه خبر هم این چنین آمده است: این موضوع باعث تعجب نماینده کنفدراسیون و البته شوخی بین حاضران شد. در ادامه، با توضیحاتی که ارائه شد، نماینده کنفدراسیون با ساعت 10 صبح به عنوان زمان باز شدن درهای ورزشگاه موافقت کرد.

خب خواندن این خبر یک حسن دارد و ما را به یک واقعیت بزرگ است که در بازی های بین المللی دو ساعت پیش از بازی باز کردن درب های استادیوم کافی است و در این تایم هم تیفوسی ها می توانند وارد استادیوم شوند و هم تماشاگران و اگر در کشور ما از ساعت 10 صبح درب استادیوم باز می شود برای راحتی تماشاگر نیست برای زجر تماشاگر است.

مشخص نیست فوتبال 5 ستاره کی و چه وقت به تکنولوژی بلیط فروشی اینترنتی دست می یابد! که شک نداریم این پروژه سخت تر از انرژی هسته ای نیست که در کشورمان محقق شده است.

همه از من نویسنده گرفته تا آقای مهدی تاج که بالاترین مدیر فوتبالی است می دانیم که برای بلیط فروشی اینترنتی باید چه کار کرد و اگر قرار به اجرای این پروژه باشد به آنی نه به یک سال عملیاتی می شود اما مشکل این جاست که فقط حرفش را می زنیم و دریغ از ذره و یک قدم عمل.

به حرف که می رسد ما 5 ستاره ایم. بهترینیم اما پای عمل کنفدراسیون فوتبال آسیا هم متعجب می شود که ما چرا این قدر خود را آزار می دهیم.

شماره دار کردن صندلی، بلیط فروشی اینترنتی و اعلام اینکه تماشاکر فلان ساعت از فلان ورودی وارد استادیوم شه بخدا کار سختی نیست. مدل کوچک تر آن در کنسرت ها پیاده می شود و اگر ما در همه این سال ها آزمون وخطاهایش را پشت سر گذاشته بودیم حتی می توانستیم برای دربی هم دو ساعت پیش از بازی درب های استادیوم را باز کنیم چه رسد به بازی پرسپولیس – السد که خیلی هم پرتماشاگر نمی شود.

ظاهرا عادت کرده ایم به این رفتار و از قدیم هم گفته اند ترک عادت موجب مرض است. آقای نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تعجب نکن. اینجا ایران است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی