برای بازی های سخت جام جهانی می شود به بیرانوند اعتماد کرد؟
بیرانوند محتمل‌ترین گزینه کی‌روش برای حضور در درون دروازه در جام‌جهانی است اما آیا به وی می شود اعتماد داشت؟!

می‌شود در جام‌جهانی به بیرانوند اعتماد کرد؟

5 کلین شیت بیرانوند در 6 دیدار آسیایی.این آمار درخشان علیرضا بیرانوند در پرسپولیس است.آماری که شاید هر کسی نتواند آن را کسب کند.اما آنچه که مشخص است بیرانوند در چند وقت اخیر افت شدیدی کرده است. خروج های ناموفق و عدم تمرکز کافی،پرخاشگری و از همه مهمتر آنچه که توی چشم می زند نشستن های او درون دروازه به سبک دروازه بان های فوتسال است!

یک عیب دیگر هم که بیرانوند دارد این است که در دفع توپ هایی که مهاجمان به چارچوب می زنند چندان خوب عمل نمی کند.گاهی هم مثل مانکن ها فقط توپ را مشایعت می کند و اگر خوش شانس باشد آنها توپ را به بیرون بزنند!

در بازی با السد بیرانوند خیلی خوش شانس بود که گلی را دریافت نکرد.حتی یک بار هم تیر دروازه به کمکش آمد تا بتواند پنجمین کلین شیت خودش در آسیا را ثبت کند. اما او در این بازی به تعداد توپ هایی که گرفت گل نخورد.

بیرانوند چند خروج نا موفق داشت و در یک صحنه هم توپ را گم کرد و نزدیک بود با بی دقتی بازی را به تساوی بکشاند!

جالب اینجاست که خیلی از رسانه ها روی بسته نگه داشته شدن دروازه این دروازه بان مانور می دهند و از این می گویند که خیال کی روش برای جام جهانی می تواند آرام باشد.اما آیا واقعا همین طور است؟

صرف اینکه بیرانوند کلین شیت می کند،توپ به تیر دروازه اش می خورد یا مدافعان عملکرد فوق العاده ای دارند می تواند خیال کی روش را راحت کند؟

آیا دربازی با اسپانیا،پرتغال و حتی مراکش مهاجمان آنها هم مثل خیلی از مهاجمان لیگ برتری بی دقت هستند و آیا تیرهای دروازه در آن جام هم به کمک علیرضا خواهند آمد؟

به نظر می رسد که بیرانوند از جایگاه خودش در تیم ملی مطمئن است و احساس اینکه رقیب ندارد او را بی انگیزه کرده است!

در این که بیرانوند در مجموع دروازه بان خوبی است شکی وجود ندارد اما چه خوب است که او کمی حواسش را جمع کند چون در جام جهانی باید از دروازه 80 میلیون ایرانی دفاع کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir